Vestitone Balmain

U Signore Pierre Balmain hà sempre sappiutu aduprà rigore è feminità, aristocrazia è extravaganza in a creazione di e so cullezzione. À quest'ora in vestiti, Balmain splende bedevuli cum'è Brigitte Bardot è Catherine Hepburn, Vivien Leigh è Marlene Dietrich. No less distinguished list of admirers of the brand today.

E vistiti in stili di Balmain - l'scelta di celebriti

Per fà una impression indelibli, parechji di diviners di Hollywood si ponu steggiati di a Casa di Moda Francese. E accussì, abbastanza spessu nantu à a catara russa in vestiti, a Balmain hè a lezzione seculare di Kim Kardashian. A so scelta di bellezza si ferma in mudelli extravaganti è feminini cun rich trim decorative. Per esempiu, una volta chì a celebrity amparò u publicu un chic short bianca vestitu brodata cù perli. A strada, in u stessu ghjocu figura di cera di una zitella in u museu di Tussauds hè dressed. Mi piace a bellezza è u vestitu cù una stampata a scatula è un scossa profonda. Cio nettu chì Kim Kardashian pò vede vestiti di Balmain no solu per una occasioni speciali, per esempiu in un vestitutu terzo di velvete nìvuru, una celebrità era vista in l'ariaportu.

Inoltre, un chì Kim hè un admirateur ardente di a marca. Un'altra longa, in l'elegante capelli di Balmain, a famosa bellezza Victoria Lopyreva apparse. L'ind'i eleganti hà vistu grande nantu à a zitella, hà sapprimatu a figura fina è gustu excellentu.

Bemused all with its incredible fashion and Penelope Cruz. L'attrenda hè apparevuta à a presentazione di a cummedia "Eemplaziu maschile 2" in u vestiti verdi brillanti di Balmain, chì causò l'admirazione è l'admirazioni ancu trà i critichi. È à a ceremimia di cuncede l'avvenimentu di film Jose Maria Forque Awards, a sultry brunette tenia un vestito di coctelore nìmulu di maraviglia di a nova coleta di u legislaturi di a moda francese - a marca Balmain.