Munti di Olivi - u cimiteru più caru di u mondu è un "bigliettu" à u celu

U pianu uccidintali è miridiunali di u Monti d'Olivi o Munti d'Olivi hè u cimiteru più anticu u più caru di u mondu. U puntu in questu articulu serà nantu à questu locu.

Qualchi voi pensanu à u postu in u cimiteru. A maiò spessu, questu sughjettu ùn porta micca piacè, perchè stu prublema ùn hè micca assai piacevule. Ma certi ricchi pensanu chì, cù l'aiutu di soldi, anu da pudè salvà a so manera di paradisu.

Se ci hè una dumanda per questu errore, ci hè una offerta. In a nostra Terra hè un cimiteru induve un locu cose da centu cinthje millaie di dùattuli, e persone più riccu è più influente circaranu per avè dopu una ora X. U cimiteru più anticu hè in Ghjerusalemme in i piani di u monte di l'Olivi. I dimenisuni di stu locu funebri sò assai enormi chì pare avè infinitu. Quì ci sò almenu 150 mil tomba, è u primu tempariu data di u primu seculu aC.

Oghje, u locu per l'esistimentu di una persona cusì ci custuscia di 100 mila duni di i US. Ma ponu dettu chì o tutti ùn anu vulutu pudaranu cumprà per ellu stessu fabuloso soldi per un locu di funerali. In u Cimiteru di u Petroleo, solu i Ghjudei judei sò sottumessi à intruvamentu.

Stu cimiteru hè cèlebre per u fattu chì, secondu a legenda, quellu chì hè intruduta quì hè un "bigliettu di cunnessu" per trasferisce l'anima à u celu dopu a morte. È era quì chì a maraviglia di a risurrezzione di Làzaru hà fattu, chì Ghjesù hà fattu creà.

Stu locu hè scrittu ripetutu in u Vangelu, cum'è Ghjesù hà cunnuccionatu i sapè ind'è l'apòstuli.

U libru saggiu indicanu ancu chì era da u Monti di l'Olivi chì Ghjesù hà descinnutu à u pòpulu cum'è u Messiah. U avvenimentu più significativu in questa muntagna era l'ascensezione di Ghjesù Cristu, per quandu tutti e chjese situati vicinu à u locu santu sò chjamati Ascension.

Ci hè dettu chì tali prufeti com'è Agha, Zakhariya è Malachi sò inturniati quì, suldati chì mortu in u 1947-1948 durante a lotta per a l'indipendenza, vittimi di i brutulidi pragulogghi di a fini di u 1920 è i Ghjudei mortos durante a "Gran Revolta Arabi".

Ci hè a tomba di u Primu Ministru Israeli Menachem Begin, u prominenti scrittore Israeli Shmuel Yosef Agnon, u ghjurnisculu revivedu isulanu, l'scrittore alemanu Elsa Lasker-Shiler è parechje altre cimini famosi di l'arte è l'esfera spirituale chì hà fattu una grande cuntribuzione à u sviluppu di l'umanità.

Ci hè un rumore chì Iosif Kobzon è prima donna Alla Borisovna anu capace di cumprà un locu funebri in stu cimiteru, ma à questu ghjornu ùn ci hè nè a cunferma ni refutazione di sta informazione.