U paesi più cilestu in u mondu, chì vi vede!

Siculi. Hè in questu paese chì in u sud-est di Pulonia, ogni casa, ogni benu pò esse fatta in contu à i travagli d'arti.

Questu hè un locu spiciale. U so puntu principalale hè u stilu decorativu unicu di casi di tutoriale, ogni tipu di edifici.

E all began in the early 1940s, quandu i mantienze di a casa cose da prufunni di mascaratu i traccia di u soot chì cupria i mura è u so funziunale di e so casa. In i cinquanta di u seculu passatu, l'autori pulacchi anu publicatu un cuncorsu per i casi più cilesti in i paesi. Ci hè quandu Zalipje fodifica è u famu ornamentu Zliptian nascit.

Hè interessante chì in u princìpiu l'appughjatu era senza pretensione, ma i pittori di l'artisti autuditude realizati da ladrone, frasche, articulu è calce. Avanzate nantu à a superficia sò stati appiicati cù l'aiutu di una veduta d'annu, sfruttu à a base (hà ancu servitu cum'è un rasu). Ciò chì era prima, chì hè issa, a principale principale di a creazione di l'ornamentu Zaliptovianu hè chì ùn hè inizialmenti micca sketch o sketch nettu. A maestra principessa cù una piccula fiorita, à a quale aghjunghjenu totuloghi di muderni è cumpunimenti fiurali.

Chì altru hè populari in un passatu culuritu? Questu hè chì a "Casa di l'Artisti" travaglia cusì, in chì tutti pò facinu un cursu in i tecnichi d'insignamentu di u disegnu di Zalipsky. Ci sò spessu reunioni di scoli d'arti polani è stranerii.

Ancu à u territoriu di u paese hè a casa-museu di l'artist Felitsia Tsurilova, chì popularizava l'ornamentu Zalipti. È da u 1948 a festa di a competition "Malevana Khata" hè stata annunziata annu.