Serbi di Corea

I Sur Corea hè un paese cun una storia rica è fascinante. In parechji anni, i rapprisintanti di e diverse dinastii rignenu quì, sottu u guvernu chì i cumuni di palazzi è i furtificii foru custruiuti. Grazie à questu, ora in Corea del Sud ci sò parechji castelli, decorati in u stilale tradiziunale è occidintali, è ogni dumande si meriteghja una attenzione particulari. I sitti più impurtanti sò situati in a capitale, mentri u restu sò spargugliati in tutta a campagna.

Gyeongbokgung Castle

U grand palestine reale in Seoul fù custruitu in u 1395 durante l'era Gyeongbokgung. A difezioni di l'altri casteddi di a capitale di Corea da Sud, hè situatu in a parti di a cità. Hè u secondname - u Palazzu Nord. In tutta a storia, hà dui voti sottumetti à l'azzioni di u Giappone: prima durante l'invasione di u Giappone di 1592-1598, è dopu in a Culunia in u 1911.

U Castellu Gyeongbokgung hè unu di i principale attraversu di a Corea del Sud . Visita ch'è vale a pena per vede u cambiamentu di a guarda di a guardia reale, chì i suldati si sò dressed in l'era Joseon. Durante a visita per u casteddu di Corea pudete visità siti cum'è:

Changdeokgung Palace Complex

Eccu in Seoul hè un altru casteddu equitatu di core - Changdeokgung , chì hè ancu chjamatu "palazzu di a virtùra pròspira". Hè struitu per l'emperadoru Thehedzhon in u 1405-1412 è finu à u 1872 si serve cum'è a residenza di a famiglia imperiale è a lucazione di u guvernu di u paese. L'ultimu Re chì era in u palazzu di Changdeokgung era Sunjong.

L'aria di unu di i grandi castelli in Corea hè 58 ettari. Hè sempre distinta da una architettura pocu cumuna, chì averia perfettu in u terrenu lucali. U centru Changdeokgung hè inclusu in a lista di u Patrimoniu World UNESCO.

Changgyeonggong Palace

Durante u regnu di e dinastia Koryo è Joseon, stu casteddu hè stata utilizata com a residenza estiva di a famiglia imperiale. Hè struitu in 1418 quandu u vecchiu Palazzu Sugangun era questu.

I attraversu principali di u Castellu Changgyeonggong in Corea sò:

Duranti l'occupazione giappunisa, un giardinu botanicu, un grande park è un zoologique sò creati quì. Avà u territoriu hè decoratu cù stondi artificiales è ponti archetti.

Toksugun Palace

In a parti occidentali di a capitale di Corea di u Corea, hè u casteddu Toxugun , chjamatu ancu u Palazzu Occidentale. Aproximatu da a fine di u seculu XIV, abitava a residenza di a famiglia reale di Joseon. Questa funzione hà cessatu di realizà in 1618, quandu u Palazzu Changdeokgung fù ricustruitu.

D 'altri castelli situati in a capitale di Corea di u Corea, u Palazzu Toksugun hè distinatu da u fattu chì in u so territoriu sò parechje alcuni in u stil occidenti:

Avà in u bastimentu di Sokjojong in questu casteddu di Corea sò si trova a galerie d'arte japonesa, l'esposizione di l'inventariu di palazzu è u Centre Nazionale di l'Arte Contemporànea .

Palazzu di Cheongwadae

L'anzianu presidente di Corea di u Sudu, Ms. Pak Kun Hye, hà sceltu Chonwade Palace com a residenza ufficiali. Hè stata custruita in u distrittu di Seoul di Chonny in un modu tradiziunale coreanu. Per e teatri, i railes bianchi sò stati utilizati, per questu quale stu castellu suramezale hè cunnisciutu più chjamatu "Casa Blu". Era custruitu nantu à u situ induve u palazzu reale di a Dinastia Joseon era antica localizata.

Visita u casteddu, in u quali u Presidente di l'arte di Corea di u Corea, solu ponu esse u viaghji organizati. Quì pudete cammaranu u ghjiru à l'ortu, decoratu cù fontane, statua è ghjuvatu di fiori.

Gyeonghong Palace

Stu casteddu era custruttu in a capitale di Corea in u 1623 è era utilizzatu com'è una chjamata villa reale. Hè incruciutu circa un centu grande è chjuchi. In u 1908, durante l'occupazione japonesa, parte di sti edifici anu distruttu, altri edificatori sò stati usati per accodà a scola japonesa. Dopu à u paese guadagnatu l'indipendenza, una ricustituzione di grande u castellu di Kyonhigun hè stata fatta. Avà accadia a Dongu University è l'Hotel Shilla.

I castelli provinciale di Corea del Sur

Fora a capitale hè ancu una grande varietà di castelli è furtizzi chì anu un rolu impurtante in e diverse epichi di a so storia:

  1. Castellu Jinjuseong , custruitu in Corea in u 1592 durante i so Dui Reine. In i tempi di a dinastia di Koryo, era chjamatu Chokseoksoun, è sottu u regnu di a Dinastia Joseon - Jinxiuzon. U casteddu era custruttu nantu à i banche di u fiumu Namgang, chì era una fossa naturale chì era strategica impurtante in l'anni di guerra. In questu casteddu di Corea sò si trovani:
    • i tempii di Chokseokna è Changels;
    • u memoriale di Kim Shi-min;
    • u museu nazionale di Jinju;
    • u Santuariu di Uigis.
  2. Ruins di l'anticu complexu Suncheon sò situati in Sunchon. U casteddu hè statu custruitu da i genitali nativu Ukita Hiddi è Teddaedda Takatora cù l'aiutu di fangu è e pedras. Originamenti era utilizzatu com'è postu avanzatu, chì consistia di trè petite furtificii, trè castelli di castità è 12 porte. In u stessu tempu, puderia sospintà almenu 14 000 suldati. Ruins Suncheon - l'ùnicu più o pocu di guvernu sopraviventi di a Corea di tutti quelli chì sò stati situati in a regione meridionale.
  3. Fubuntura di Gochangeupseong . Viaghjà à u Circundante di Kochang, vi tocca à visita in u rughju di stu anticu casteddu. Hè stata custruita in u 1453 è hè stata utilizata com'è una fortificazione di guvernu è militare di l'era Joseon. U casteddu hè un esempiu di l'architettura di fortesi tradiziunali di Corea. Per apprezzà sta, ancu a bellezza di i paisaghji lucali pudete esse durante un passaghju in u vicinanzi.
  4. Hwaseong , cunnisciutu ancu u Casteddu Brillante. In a capitale di a pruvincia di Kengi-do, Suwon , unu di i castelli più grandi di Corea del Sud hè situatu. Hè stata custruita in u 1794-1796 da u Re Chonjo di a Dinastia Joseon in memoria di u patri executed - Prince Sado. A furtizza circundava a maiò parte di u centru di Suwon. Dopu i so pareti hè u palazzu di u Rè Jeongjo Haenggung, chì in u 1997 era inscribed on the UNESCO World Heritage List.