Gyeonghong


A capitale di Corea do Sul - Seoul - un destinazione turistica populari. Un grandi metropole ùn offre micca micca solu l'intrattenimentu più mudernu, ma ancu cù cura di cunserva l'oggetti di storia è architettura. Quandu si va à Seoul, ricumandemu à truvà u tempu è è sicuru di visità à Kyonghigun.

Storia di u palazzu

U custruitu di Kyonhigun Palace hè di e strutture di a Dinastia Joseon è hè unu di i "Cinque Grandi Palazzi". Per un bellu pezzu, era una residenza secunna di rè, induve a famiglia sana estenu in casu di situazione cumplette è imprevisi. Hè ancu chjamatu "Palazzu Occidentali" (Sogwol) per via di a so locu geografica in Seoul.

U complexu sanu hè struitu in u 1617-1623. in un terrenu muntoso teru difficiliatu. In più di u principale bastimentu, u palazzu includia circa 100 chjuchi è grande. In u 1908, quandu a invasione japonesa hè stata aduprata, parechji edifici sò stati distrutti à u locu, è l'scola japonaise hè stata fundata in u palazzu principali.

A ricustruzzione parziale di u cumplessu hè statu fattu solu dopu chì Corea di u Korea hà acquistatu indipindenza. Hè scuperta di u perimiteru tutale fù realizatu, è per un finanzamentu impussibule da u guvernu di i capitali, u 35% di tutti i facilità di Kyonghigun èranu restaurati. Oghje, in unu di i terri restaurate sò situatu l'hotel Shilla, in l'altru - l'Università di Dongguk (Dongu).

Chì vedi in u palazzu?

L'oggetti più belli di u palazzu sò a "Kyonghwar", un vunciu di lotus è "Hyangwonjeong", induve u museu di a nazione coreana hè definitu. Queste strutturi anu survigliatu à i nostri ghjorni da a Dinastia Joseon. È vicinu à a porta hè u Museo Naziunale di Corea del Sur . Tutte e quartieri di palazzi sò dispunibili per i turisti.

U primu di u complexu Kyonghigun puderà cunnosce a porta principale di Honunnemun (Heunghwamun). Avanzate, scalendu e scala, avete immediatamente ghjunghje à u più impurtante edifiziu, da unni si trova à a sala ceremunale principali di Sungjeongjeon, induve esistinu tutti l'avvenimenti ufficiali.

I visitori anu puru accessu à u Ponte di Geumcheongyo, unu di i più antichi elementi in u Palazzu di Kyonghigong, esattamente finu à u mumentu chì hè stufa di u Giappunese. Pudete passà per u palazzu di palazzu nantu à a chjesa di camini è avere. U cumplessu integratu hè un ughjettu assai valurosu è u patrimoniu storicu, chì in Corea del Sud, hè persunale per trattà cù assai rispettu.

Cumu à accustà à u Palazzu di Kyonghigun?

A manera più piacevule per arrivà à u cumunitate di u palazzu è cù metro :

Pudete ancu per andà à u palazzu à pedi, sete stà vicinu o piglià un taxi, chì vi risparmià assai tempu. A purtata per tuttu hè libera. Oghje ghjornu sò da 9-18 solu u luni.