Laghi di Korea dû Sud

In u territoriu di a Corea, sò assai laghi - grande è petite, naturali è artificiale. Molti ghassiate grandi hà custruitu i vacanze per u turistu chì ùn pò micca sguillate a visita , ma stavanu quarchi ghjorni è avete un bonu tempu. In i laghi di u paese, ci sò circa 160 spezia di pisci, in particulari carp è trota d'arcuni.

Laghi naturali in Corea del Sur

Questu gruppu include vulcanichi, relict-marine e laghi antichi. I più famusi fostu sò quelli di u corpu di acqua:

  1. U lagu Cheong. Hè un cràter è si trova nantu à a cima di a muntagna di Paektusan, à una altitudine di 2750 m di livellu di u mari. Lu Lacu Cheon fu furmatu com'è u risultatu di l'eruzzioni di lava. Hè dimensioni dimensioni (9.16 km2) è una prufundità massima di 384 metri. Cheon attrae l'indubita attenzione di i turisti cù u misteru di u celu blu-verde di l'acqua, chì hè accussì trasparenti chì tutte e pedi in u fondu sò visibili. Sicondu u locu è u tempu di observazione di u lagune di l'acqua, Cheon appare prima turisti verdi, blu scuro, doruri à a sira, è argentu attraversata in u portu di a luna estonda. À questu priuni, Cheon hè unu di i laghi favuriti in Corea di Corè.
  2. U lavu Samzhi. Situatu à a zona di u piccu di Paektu è in traduzzione significa "trè laghi". In prima di stu locu c'era un fiume, ma circa un milionu anni fà com'è u risultatu d'una erupzioa volcanica, parechje grandi è pocu assai laghi formanu quì. À u tempu, quasi tutti sò stati siccati, e sò solu trè persone. Dui d'iddi anu una forma ronda è u terzu hè più strettu è stese da u nordu à u sudu. In u centru di u primu lagu hè una piccula isula cun un inseme boscu. L'acqua di u laghi Samzhi hè assai pulita. A bellezza di u cantonu hè underscored by boschi virgine è u pico impalenti di Paektu. Birch, larch e diversi arburi in fiori cultivate nantu à a costa, chì dà un charm especial à Samji. Inoltre ùn hè una cumpusizioni sculturale chì reminiscente di i meriti di u grand leader Kim Il Sung. Pudete impedisce à u lavu in casi chjuche, situatu in u boscu, à a sira.

Laghi artificiali in Corea del Sud

Iddi eranu furmati principarmenti a causa di a custruzione di e centri d'energia centrifugati idrulogichi è di sistemi d'irrigazione. In u nord di u paese, ci sò circa 1700 laghi artificiali. U più grande di elle:

  1. U Sechchon (Seokchon Lake). Hè situatu in Sonphanaru Park vicinu à u fiumu Han. In prima di stu locu c'era un tributu di u fiumu, ma in u 1971 sti territorii eranu stati paisaghjoli, è quì un lichu apparatu, è 9 anni dopu un pianu era custruttu nantu à ellu. Se vi vede à Soccottu cun cura, pudete vede chì in fattu sò 2 laghi cunnessi da un canali stretta. L'area di Sokchon hè quasi 218 metri quadri. m, è a prufundità hè solu 4-5 m.
  2. Lacu Andong (Lacu Andong). U risultatu hè a custruzione di e centri di energia centri idrosanuttivi vicinu à a cità di Andon . Questu hè un locu predilettu per i spassighjati di i coriani, è a dam nantu à u lavu, chì hè u quali di a presa in u fiumu Naktogan, hè unu di i più belli in Corea del Sud.
  3. Uterra Mistura (UMP). Sò referiti à u numeru di siti Ramsar in Corea (ci sò ottu in totalità). Ocupanu una area totale di 2,13 metri quadri. km è sò a più grande riserva in Corea del Sud. Eccu alcuni rapprisintanti raru di u mondu animali, cumprese più di 60 spezie d'occhi, quasi 3 documenti di pesci, è ancu com'è reptili, moluschi è anfibbi. E di e piante nantu à a tarra, hè pussibule identificà u Lotus spinus Asin Evrala. Dapoi 1997, a maiò parte di i laghi in i terri UPO sò parte di l'ecoparcu di u stessu nome. Per visitori in queste parti custrueru un centru turisticu è una viggitoghja. I travaglii agriculi è agricultori sò permessi nantu à u territoriu.
  4. Lagu Dzhinyang (Lag Dzhinyang). Stu lagune artificiale hè dumandatu à furnisce l'acqua à e cità di Chinzhu è Sacheon in a pruvincia di Gyeongsangnam-do in Corea di Corea. Hè statu creatu in u 1970 quand'ellu fù custruitu u dumu à a cunfluenza di l'acqua chì flussi di dui fiuma - Gueongo è Deokheon - è l'iniziu di u Vietnam. Gianyang coppula una zona di circa 29 metri quadri. km. A maiò parte di u lavu hè in l'area di u parcu, rotta in 1988. Un locu di divertimentu è un mini-zoo eranu aperti à Jinyang, è si cuntinuanu à custruisce hotel è ristorante. Grazie à l'attività realizata, ghjente di turisti di tutta a muntagna di u raconu à u lavu, è i Coreani piace à passà u so tempu liberu.
  5. Lacu Anapchi (ANAP). Hè una di i più antichi in a Corea del Sud. Hè situatu à u Parcu Naziunale di Gyeongju . Duranti l'esistenza di l'anticu regnu di Silla, u Lago Anapchi era parte di u cumplessu di u palazzu. L'acqua hè una figura oval è 3 petite gialli in u centru. A larghezza di Anapchi hè di 200 m da u livante à u punente è 180 m da u nordu à u sudu.