Indonesia - fatti interessanti

Per un turistu chì hè ghjustu da acquistà cù i paesi esotico, quasi tuttu in l' aeroportu pare micca spiciale. Hè particulari interessante per amparerà in Indonèsia per quelli chì ghjè accadutu per avè acquistu di stu paese. Suggeremu avete amparate assai incantevuli nantu à stu statu è i so siti più notuali.

20 fatti nantu à Indonesia

Allora, femminza u nostru amici cù questu paese incalciante:

  1. Isuli . U territoriu di l'Indonese custituita da 17 804 l'isula, di quale quasi 10 mila ùn sò micca statu chjamati. Ci sò 5 grandi isuli ( Sumatra , Java , Kalimantan , Nova Guinea, Sulawesi ) è 32 archipelagoe: 30 petit and 2 large (Molucca è isuli Lesser Sunda).
  2. Isula di Kalimantan. Un locu unicu, perchè u so territoriu hè divisu in una volta trà i trè stati, è sò dui cunnisciuti scrivitevi cum'è l'Kalimantan indonesiu è Borneo in Malasia . Hè l'isula più grande di u Indonesia è a terza più grande di u mondu.
  3. Sumatra hè a seconda cumpagna per u titulu di a più grande isula di u paese. Havi un flussu impressjonanti di turisti è di pruduzzioni di l'oliu. E dopu ci hè a linea equatori, è pudete esse basatu à volta à duie hemisferii.
  4. Cunfarenze. Questu era grande (1.905.000 sq. Km.) Statu, nantu à a terra Indonesia cunfini solu cun Malasia.
  5. Jakarta - a capitale di l'Indonèsia - attrae à u turista cun una quantità numerosa di attrazioni . A pupulazione di l'aglomerazione urbana di Jakarta ùn hè micca menu di 23 millioni di persone, è hè rapidamente criscenti.
  6. U nomu di u paese vene da i latini "India" è "nesos", chì significa "India" è "isle" rispettivament.
  7. Tempiu di Tanah Lot . Se parlebbe infurmate interessanti nantu à l'Indonésia, avemu a diri chì tuttu in questu statutu difiere da quellu chì avemu l'usu. Per esempiu, u tèmpiu ùn hè micca sempre una cosa tipica ancu per a cultura orientali. Hè nantu à u tempiu di Tanah Lot, chì si trova in un acantilu in l'oceanu, è ùn pudete micca entra u turista. Ùn ci hè nunda supernaturale in questu, cum'è duranti a custruzione era ancu a terra, è avà u tèmpiu hè stallatu in l'acqua.
  8. U fiumu Tsitarum . Ùn sò micca fatti interessanti cirtezza solu a bellezza di l'Indonesia. In u mondu, u fiumu Tsitarum ùn hè micca cunnisciutu per a so flora è fauna unica, ma per a so contazione. U fiumu hè fatta morti, cum'è invece di pisci, ci hè solu scuru, è avà i pescadori ùn serebbe più a pesca di i cani, ma e rete per a cugliera di caccia. Hè a manu per trattà è riceve per ellu soldi per quale anu vistu. Tsitarum, Chitarum o Chitarum - u fiumu più bellu più sole in Indonèsia, ma in tuttu u mondu, è u torna torna à a vita oghje hè pare di una fantasia.
  9. Territorii sfruttati. I turisti sò generalmente offre una certa lista di i lochi per ricè, cusì picca pirsuni sapanu da l'esistenza è esistenza di assai altri territorii. Ma s'è vo vulete esotica, studià u distanza da a civilizazione è per quessa u più interessante in u pianu culturale di l'isuli di l'Indonesia.
  10. Munnu animali è vegetali. Per via di u territoriu vastu, a flora è a fauna sò assai ricchi è diverse. Ci sò parechje spezii chì si trovani solu in u territoriu di u paese, è parechji di e endemichi sò scuperte solu annate.
  11. Dialetti. Se vi manevi per u paese, in ogni rincunzellu di quellu ci sò dialetti, u dialettu chjamatu. In Indonezia, e persone parlanu 580 lingue! Imagine: littaralmente ogni pocu chilometri, è vi turnaranu à voi in altru dialettu! A lingua ufficiale in u paesi hè u indonesiu.
  12. Dragoni di Komodo. Unu di i rappresentanti più stupenti di a fauna indonesiana hè a Lagardi di Komodo. Questi lagardi sò cunsiderate u più grande di a Terra, micca per nunda ùn anu chjamatu Dragoni. Varan cresce à 3 m è sò preputenti periculosi. U territoriu di e dui isuli, "nativu" per i lagardi - Komodo è Rincha - hè unitu in un parc nacional .
  13. Una fauna dilettante. Ci sò altre animali micca in Indonesia:
    • u pavone di Giavanese;
    • barking red deer muntzhak;
    • mimicking octopus;
    • Oriente Tarsier;
    • ciucci di cervu;
    • Tigre Sumatran;
    • rinoceronte Javan.
  14. Vulcani . L'isuli di l'Indonésia sò parti di u cinturione sismicu di u Pacificu, perchè ùn sò micca insignati questi terrequali. U vulcani sò spessu è eru fattu, di quale ci sò più di 400 in u paese. Cosa custruisce u cè famusu Krakatau solu? È in u vulcano activu Rinjani i turisti anu fattu risultati.
  15. Tambora . Stu vulcano hè situatu nantu à l' isula di Sumbawa . A so putenza forte in u 1815 hà avutu una forte influenza nò solu à a natura di l'Indonesia, ma ancu nantu à u clima, l'ecunumia è ancu a cultura di parechji paesi di u mondu. Questu anni hà sempre in a storia mundiale: in America di u Nordu America è in Europa passanu l'uriginale "annu senza estiu", è l'eruption volcanicu stessu hè chjamatu u più grande di a storia di l'umanità.
  16. Cumba di Jaya à 4884 m hè a muntagna più altu di u mondu, situatu in l'isula. Hè situatu à u punente di New Guinea.
  17. Agricultura. L'Indonésia hè u produtoriu più grande di u moscata di moscata. Inoltre riceve alcuni, coconutti, granu, banane, patate, zuccherera, caffè, cassava, tabacco, etc. L'autorità di u paese facenu una grande aposta di u turismu, attivamenti in sta strada.
  18. Bali . A principal destinazione di u paese hè cunsiderata cum'è questa isula paradisu. Ci hè una infrastruttura turistica bien sviluppata, ci sò assai hotel, ustarii è divertimenti per ogni gustu. In ogni casu, ùn tutti ùn sanu chì Bali hè assai diffirenti di u restu di Indonesia. Per esempiu, in questa isula famosa, a maiò parte di l'abbitanti lucali si professanu u buddismu, mentre chì in u restu di l'statu l'isgliu più generalizatu.
  19. Attitude à una donna. Ancu u fattu chì l'Indonésia in tuttu hè cunsideratu un paese musulmane, i so donne ùn sò micca oppressu, cum'è a maiò parte di i paesi asiatichi. À u cuntrariu, ùn sò micca limitati in libertà, ùn deve micca dentru una persona, anu u dirittu à travaglià, cummattiu affari è participà in affari statali.
  20. Cucina nazionale . È, finarmenti, un altru fatturu interessanti per l'Indonesia hè chì qualchi platti di a so culinaria ponu sorpresa ancu i più aderenti sophistati di u turismu gastronomicu. Cusì, per esempiu, in l'aborigine village di Taban trattate i turisti cun un piacatu stupidu chjamatu "ampo". Se ùn avete micca in dittagli, questu hè u paese, apposta cuntadatu è fugliate in tineddi.