Monasteri di Bhutan

Trà Cina è l'India, frà lu lussu di e muntagne Himalayan, hè un statu monarchicu pocu - u Regnu di Bhutan . In ogni casu, per aderenti di u Buddhismu sta informazione hè improbabile di esse quarchi novu, è ùn hè micca surprisante. Ghjè quì chì un numeru di temples sò situati, chì seguenu l'insignamenti di u Budditu. In questu articulu pudete acquisto cun i monestii principali di u Butan, chì preachenu i enseces di u Buddhismu Tibetanu.

I monasteri più famosi di u Butanu

  1. Forsi u tempiu buddista più populari trà i turchi hè u Taksang-lakhang , cunnisciutu ancu u Nest di a Tigress. Ùn hè bisognu di chì u monasteru hà stu nomu, perchè hè stallatu nantu à un falescu chjusu chì fala nantu à u Vallu Paro. Comu a grana maggiorità di temi, Taktsang-lakhang hà a so storia è legenda. A visità hè ancu almenu per via di a natura maravigliosa in u circondu è di e spezie stupidi chì si ponenu da a cima di u scogliu.
  2. In u Paro Valley, una di e repertorii di Bhutan, sò parechje monasteri interessanti. Per esempiu, à l'periferia di a cità di u stessu nome, pudete visità Dunze-Lakhang - un tempiu Buddhist, chì difiere da a so architettura è pareva un diavulu. Inoltre, quì pudete vede una cullizzioni unica di icone buddistichi.
  3. U monasteru di Kychi-Lakhang hè ancu situatu in vicinanza di Paro è hè unu di i tempii più antichi di a tradizione tibetana. Hè statu ellu, secondu a legenda, chì catinedia u sole di una demonessia enormi à a terra.
  4. Rinpung-dzong , chì aghjunghjenu i funzioni di u monasteru è a furtizza, hè ancu interessante per visità, è da u 11 à u 15 di u secondu mese in u calendariu tibetano, un grandiose festival di Paro-Tsechu hè tenuta quì.
  5. In Bumtang , una di e repertorii di Bhutan, chì travirsi u fiume di u stessu nomu, ci sò ancu assai monasteri. Quite popular hè u Jambay-lakhang , rinuminatu per a so festa.
  6. À l'annunzii di a cità di Jakar, pudete visità a tempula-fortezza di Jakar Dzong , ma solu l'abitatu hè abbitatu à i turisti. In cunfurendu chì u monasteru hè nantu à a cima di una muntagna chì prende in a cità, ùn anu da esse assai imprese da stu viaghju, ancu da a natura circundante è panoramichi espectaculares di l'ambienti.
  7. Nò parte pocu da a capitale di Bhutan Thimphu hà ancu i tempii, chì sarà interessante per visità u turistu. Per esempiu, u monasteru Tashicho-dzong hà statu a sede di a reunione di u guvernu da u 1952, è porta elementi di a furtizza. In a so torre centrale, a Bibbiuteca Naziunale di Bhutan hè stata prubilmente localizzata.
  8. Cinque chilometri à u sud di a capitale hè l'univirsità buddise - u tempiu Simtokha-dzong , chì hè ancu in a lista di "must see" in Bhutan.
  9. Inoltre, in a vicinanza di Thimphu pudete visità u Monasteru di Tango , chì hè dedicatu à a divinità Indiana cun un capu di cavallu - Hayagriva.
  10. Un pocu di più di una documenti di chilò passà à visità Changri Gompa - u tempiu buddista, speciali venerati trà l'ermitidi.

In fattu, ci sò più monasteri in Bhutan chì l'alleati di l'articulu. In ogni casu, certi sò chjusu per i turisti, è parechji sianu abbandunati o distrutte. In ogni modu, mentre chì in a strada di un capimariu di u Butut Bhutan, hè megliu per falla tutti i pinsamenti innecessarii è diventene a diversità è l'incantu di a natura, chì hè cusì rica in stu paese.