Eva Longoria hà stata premiata per a tappa di VVV Magazine

A più recula, a stella di cinema di 40 anni, Eva Longoria, ammettò chì averia assai piace à riturnà u tempu à 20 anni fà, perchè allura hà vistu perfetta. Ma però l'attrìzia è u modellu accetta l'invitu è ​​starred in a tappa di a rivista VVV Magazine.

Intervista di Eva Longoria

Dopu un discurseddu spaziumu pocu, Eva disse à i so cumpunenti di u so travagliu in VVV Magazine. "Aghju disfighatu da esse ghjustu per questa famosa revista. Hè 20 anni, quandu era aghju un corpu più perfettu, ùn puderè micca amassi cun ellu, ma avà - per piace. Avà ùn aghju micca una figura ideale, ma ancu pruvatu micca di falliu i mio incendenti è mantene in forma. Menù benessiri è dorme assai, è ancu attivu per andà à u gimene. È pare chì travaglià, - hà dettu Eva Us Weekly. Inoltre, l'attrìzia ùn puderebbe sfalla è à a fine di l'intervista hà dichjaratu un broma chì, più ricenti, spessu ripetuta: "Sì avutu una mente à l'età di 20, quale aghju avà, era maravigliu!".

Leghje ancu

VVV Magazine hè una edizione seria in u mondu di a moda

Questa rivista hè cunzidiratu unu di i capi in u mondu di a moda muderna. Nant'à i so pùbliche lettori pudete vedere i più recenti colti di famosi disinazioni. In ogni casu, una serie speziale, sottu u mottu "Question of Management", hè custituitu di quattru numeri exclusivi. Eva Longoria hà starratu per u primu issuesu di sta serie. À l'altri tappe, i lecturi pò vede stelle com Bella Thorne, Ayla Fisher è Paul Patton. Tutti i fotomoderni sò vistutu di vestiti neri, chì, secondu i designatori di a rivista, riprisentanu i tendenzi di a moda muderna per a donna, quantunque pussibule.