Dysbacteriosi di a vagina - trattamentu

Una donna sana hè quasi 40 tipi di bacteria in a vagina, di quali bifidumbacteria, lactobacilli sò utili, è di elli sò più di u 95% di a flora vaginal. Se a rapportu tra la flora nurmale di tale bacteria è a microflora patogenica varieghja in favore di l'ultima, a prossimu di a dbaerbte fungi in a vagina.

I sintomi di una tale malatìa spessu ùn mancipu micca, ma a purtata di a vaġina pò cambià. Ci hè un augmentu di l'alta, u so culori cambiani in u culore biancu amaricanti, u fieru pò pare avellu. Tuttu chistu significa l'apparizione di dysbiosis in a vagina.

Cumu si tratta di trattamentu di disbiosi vaginali? Stu trattamentu debe passà da parechje staddi:

  1. U trattamentu principali si tratta di eliminà anormalità in a microflora vagina .
  2. Restaurazione di a microflora naturali di a vaġina.
  3. Restaurazione di u sistema immune di a vaġina.

Prima di l'avventu di i pruibitiche in i pillettes, i suppositori vaginali da a dbabuteriosi sò stati casi sempre usati. Stu trattamentu era cunsideratu micca assai còmicu, è una quantità di bacteria ùn avianu micca sti vela. U drops from such a maladie anu ancu usatu, ma avianu a èssiri aplicatu a tampuni, chì era ancu incunificata.

Si tratta una dysbrateriosis vaginal?

U primu stadiu devi esse accumpagnatu da profughia di a vaġina, lavagna cun chlorèxidine in tutta a simana. Dopu qualchì altra settimana serà necessariu per trattà a vagina cù clindamycin vaginal 2% di notte.

A basa di trattamentu hè pruibietta, ma hè megliu scurdà di l'antibiotici, perchè alcunu pò ancu causà disbiosi. Hè cunsideratu u trattamentu più faciule cù comprimi. Chì preparazione per u trattamentu di a dbaerbterie vaginal imponente in u trattamentu mudernu?

  1. Metronidazole hè a droga più impurtante in u trattamentu di a disbiosi vaginale, impedisce a più ripruduzzione di bacteriasi patogeni.
  2. Clindamycin rimetta à i antibiotici, u libru hè dispostu in forma di cappilli.
  3. Atrikan hè contraindicatu in u gravidenza.
  4. Ornidazole trata l'infezzione di a vaġina.

Tutti issi prublemi sò bè ​​adattati per u trattamentu di a disbiosi vaginali, in particulare da chì a forma di liberazione di sti medicini facenu pussibuli assimilari rapidamente sustanzi in u corpu.

Cumu puderei trattà a dbabutèrreziu di a vaġina, evitenà pidini - quì in l'aiutu pò vènenu preparalli in a forma di creme è comprimi vagina. A pratitetita di stu metu hè tuttu bè è ghjustizia in modu assai efficace. Cremazioni è pillatti: Terzhinan, Klindamycin, Ginalgin, Polizhinaks sò usati in u primu locu per u trattamentu di dbaerbteriosi.

Hè ancu cunnisciutu cumune chì a disbiosi vaginali hè riesciutu cù curazione cun rimedii tradiziunali. U trattamentu si prisenta cun l'aiutu di decocu, chì includenu grassu: clover, wormwood, nettle, celandine, timore.

Ùn serà micca difficiule per cure disbiosi, in particulare perchè oghje l'urganizazione di i medicini per a risturazione di a microflora di a vina hè enormu.