Chanel Jewelry

A marca Coco Chanel ùn hè micca solu una altra marca in u mondu di a moda, hè unu di i fundaturi di a moda, u so creatore hè u maestru maestru. Fashion House creeghja outfits eleganti chì istantaneu diventanu classici, è i scarpi, sacchetti è accessori di Chanel sò designati per fà u so putu ancu più più perfetta. Ùn pudete fà ignurà è eddi Chanel. Elegante è spermentata, senza un toccu di scandalizante chì si sò in una donna verita.

Storia di a moda: Shanel decorating

In primau, Etienne de Beaumont hà travagliatu nantu à l'articuli bijouterie, chì prisentanu i famosi longi largate di colore. In seguitu, Fulco di Verdura hè cunnessu cù u travagliu è in questu tempu u chanel cù u rigore di stile anticu è i motivi bizantinu accumenza in i prudutti. U prodottu più famosu di questa era hè u manicu di a cruz maltisa.

In i 1920, a gioia per Chanel hè stata fatta da Maison Gripoix. I colti usanu vetà venecianu, a priorità hè datu à e formi naturali: abi, fiori, foglie. Allora u tempu di a cooperazione cù Paul Irib accumincia. Hè da questu quì Chanel hà decisu d'imprudà e peddi preziosi in a ghjuvelletta, chì inizialmenti contradicò i so principiu.

I decoru di u Chanel

Analizà a storia di a ghjuvintì Shanel, pudete distinguish diverse prudutti emblemichi, chì ponu chjamà "a faccia di a marca":

  1. 'Estilistica bizantina. A linea più famosa di Cocurut Chanel. Eccu, i pedi multi-culore, perli è elementi di brunzu è dorali sò utilizati. Tutti i prudutti sò deliberatamenti rough è artificiale anziane.
  2. Brocche. Stu elementu si trova in tutte e cullezzione di a Chanel Fashion House. U dilettante riclamau chì u broche hè una decorazione universale chì pò esse attaccati à un sbagliu, un caprettu è un vistitu.
  3. Perli di Pearl. Un scattering of white beads in various rows è un emblema di a marca di a marca in a forma di dui ferrughji muzzili sò i famosi peri da Chanel.

In più di sti elementi, ponti, anelli è braccialetti sò ancu cunnisciuti.