A micció freti durante a gravidanza

Quandu una donna hè aspetta per un zitellu, parechji cambiamenti sò in u so corpu, inclusi l'urinazione frequenta. In ogni casu, in gravidanza - hè micca tutte di manera normalizada, ma micca assai piacevule.

Chì ci hè u mutivu di questu?

U primu u micinamentu frequentu durante a gravidanza hè causatu da un incrementu in u vulume di fluidu circulante in u corpu di una futura madre, per questu quella rinuia u travagliu cun una cumbattasella duplicata.

Siconda, duranti u ghjornu hè una regenerazione di u fluidu amnòticu.

In terzu, l'urgenza freti à urinate durante a gravidanza pò esse a consequenza di a pressione di l'utru in a buca. Comu regula, un augmentu significativu in l'urinazione si prisenta duie volte per a gravidanza - à u principiu è à a fine. Ma in cunnessione cù i primi dui raggiuni per visità u bagnu più freti di l'usu, spese à tuttu u gestu.

A micció freti à u principiu di gravidanza

A causa di u fattu chì l'utru presses à a buca, chì si trova assai vicinu. Questa dura per i primi i quattru mesi, è dopu l'utru, si move una parte di a buca, addiventanu versu u centru di a cavità abdominal, è l'urinazione diventa più freti. Molti donne in generale cunzidira l'urinazione frequente com'è un signu di un eventu di gravidenza ancu quandu u teste si sviluppau prima. È questu pò cumparisce a realtà si l'occasione per esse grossa era. Perchè i cambiamenti hormonali in u corpu di una donna cù tutte e consiguere sequenza di questu cuminciate immediatamenti dopu a fecundazione. Sì, in più di frequenti urge per andà à u bagnu, una donna hè moltu di glufferi, dolore in l'abdomenu più minimu o in a regione lumbaru, uulogna nuvole, a temperatura sopr'à l'urinazione ùn hè micca un signu di gravidanza, ma hè un sintomu di malatie di rimanni o vesicula. In questu casu, avete bisognu di vede un medico chè avemu averà pussibuli l'esaminazioni necessarii per esse di u diagnosticu è, in casu di necessariu, sottuponghje un curingu di trattamentu. Questa hè particulare sia chì a malatia di u sistema urinariu coincide cù l'iniziu di a gravidanza.

L'urinazione freti in a fine di u gravidenza

U zitellu "scumetta" in a pelvis, "preparanu per nascita, à a fine di u gravidenza. Inoltre, l'urinazione pò esse freti per a presioni di a cuttana di u babbu in a buca. In certi nisa, u zitellu entra in a pelvis sola à u tempu di u cunsigliu, è in altri in anticipu. In ogni casu, u zitellu hè digià grande, è l'utru ampliatu à qualchì pressu nantu à a buca. A più forte a prissioni, u più spessu chì a donna hà da corse à u bagnu. Certu, tutte e donne sò diversi è ogni ghjattu hè unicu, cusì parechji anu spegne frequente, cum'è un signu ordinariu di gravidanza, pò esse micca. Ma s'ellu sì embaraziu, è ùn và micca in u bagnu "pocu", ùn hè sensu per contà a quantità di u liquidu chì tù vedi per ghjornu. Forsi hè troppu picca. È questu hè u risicu di l'infezzione di l'urinarii.

Chì pò esse adupratu per esaltà a cundizione?

Sì dappa qualchì liggeru durante a micció, aiutavà aiutà à vacà tutta a buca. Hè per quessa, u prossimu voyage per u vignaghjolu sarà un pocu tardu in u tempu.

Sì avete spessu guattendu à u bagnu à a notte, pruvate à limità u ingressu di u liquidu, è ancu com'è alimentu likidu per parechji ore prima di l'ore.

Quandu compra un bellu per pregnant women, utilizate un mudellu simili à corpu (cun ​​un corpu entre i peri). Questa si reduci u tempu di prumessu per andà à u bagnu.

Sè vo site nantu à a strada, pruvate d'avè l'orizzontale per ùn avè pigliatu in u trafficu è ùn pò micca tollerà in u carru, senza averà pussutu acquistà in una inturnianza intima.

A micció freti si pò esse sò micca solu durante a gravidanza, ma ancu dopu u ghjornu dopu a nascita. Questu hè dovutu à u fattu chì un cungressu excessiu di l'hormona di l'embarrassi è l'esse fluidu si spulatu da u corpu di a donna. Dopu un pocu tempu, a quantità di urina fugliata per ghjornu torna à a normalità.

Qualcuno chì era, è un tali nuisance, cum'è a micció frequente durante a gravidanza, ùn pò micca esse u mutivu di ricusate l'alegria di a maternità. E dopu a nascita di un ziteddu, assai fimmini rimarcate cun piacè di questi ghjorni maravigghiati, quandu qualchissia vi darà u stomacu cun u pede o un pensu, è avete vultazione à u mumentu di riunione cù un miraculu. È nè txoxicosis, nè urinazione frequenta, nè di qualsiasi prucessi chì sò pussibule durante a gravidanza, ùn pò micca diventà un obstacle pè u realizazione di a donna di u so destinazione.