U zitellu trasfurmeghja è vaghja blu

Parechja parechji scontranu una situazione tali, quandu u so picciottu culleghje è vira blu. In a medicina, stu fenominu si chjamava attache affettivi-respiratorju. Sta patologia hè osservata principarmenti in i zitelli di u primu annu di vita è, in regula, sparisce 3 anni.

Perchè u zitellu torna blu durante u chiancinu?

Oghji ghjovani ùn anu micca idea perchè u so zitellu trasfurmate duranti u chiancimentu prolongatu è à u stessu tempu si vende blu. A cosa hè chì hè quell'è stu momentu chì fora di i purmuna di un criaturu chiancennu quasi tutta l'aria surtisce, è in u risultatu cunfessi cù una bocca aperta apertu, ùn pò micca utter un sonu singulari. U mecanismu di u disparatore per l'avvenimentu di questu attaccamentu sò l'emozioni violenta, chì pò esse pruvucati da a frustrazione è di l'aligria in u zitellu.

Cume di determinà l'attache affive-respiratorju correctament?

A raghjoni perchè un zitellu trasfurmeghja è vira blu, pò esse duie tipi di attache affucateur-respiratorju.

Allora u primu, "attru pallidu" - hè una cunsiguenza di u sindromu di u dolore chì si sviluppa com'è u risultatu d'una cascata, greta è ancu una piccella. I so sintomi principali sò a pelle palla, a diffirenza di palpating the pulse, a curretta tardione in u latru di u focu.

In ogni modu, "attaccoli azziuni" sò più cusì cumuni, chì rapprisentanu una espressione histereale di u spontanezza infantil. L'obiettivu principale di u zitellu in questi casi hè di riceve, per tuttu, u desideriu. Tali attacchi sò periculosi perch'elli ponu esse in epileptichi cù u tempu.

Cumu si comportanu in un attache affucativu respiratorju?

A volte parechje mammi sò in una perdita, ùn sapianu chì fà quandu u zitellu trasfurmeghja è vaghja blu. In quessi situazione, ùn pudete micca esse detta. Allora, u metudu seguitu hè efficace, chì aiuta à assai, quandu u zitellu ùn solu ùn hà trasfurmatu, ma ancu perde u sensu. Per pudè, guidà direttamente à a so fàccia un coru di aria o sprinkle cù acqua. Se ùn avete micca aiutà, pruvate di purtà à u sensu cù i pècure ci forsi.