Contenutu caluricu di nuts

Nuts enrich our diet with a wide range of nutrient essentials. Hè stanu alcunu poccu di vitamina B (nclusa l'acidic follicu, necessariu per a donna), vitamina E , minerali: calcium, iron, zinc, potassium and magnesium, antioxidanti (seleniu, manganese è copper), è altri composti antioxidanti (flavonoides è resveratrol ) è steroli di pianta.

In u 2013, nutricionisti australiani includenu frutte in un gruppu cumuni di l'alimenti altìssima in a so proteini, cum'è carne, pescante, aviv, ova è legumi.

Nuts hè un alimentu vegetale sano è cù un cuntenutu elevatu di grassi sani, di prutezione è di fibra. E anu spessu saranu una surgente di malentà per i quelli chì vulianu manighjà u so pesu. A cunservazione raghjuntata hè di 30 grammi per ghjornu. 10 g pò esse usatu cum'è sustitutu per altri fonti di grassanti comestible.

Nutricionisti dicenu chì hè megliu ùn puderà manghjà frutti nocera, perchè i pruduttori aghjunghjenu assai sodiu in elli. Se ùn vulete micca manghjà cunceta crua, pruvate a freccia in casa. Questu reducià u cuntenutu di l'acidus phytic, chì interfereghja pocu cù l'assimilazioni di tutti i nutrizi necessarii, è distrughjenu i battìvii chì sò sempre truvati in i primi corsi. Hè impurtante solu ùn esse ghjeneru di toscane - anu studii cunfermendu chì u trattamentu termale intensu crea in l'elementi carcinogeni novi.

Benefiċċji di variità variità di castagna

Prugna:

Brazil Nut:

Anacardio

Avellana:

Pecan:

Amanduli:

Peanuti:

Coconut :

Table di cuntenutu calanicu di nuts