Casque cù visor

Un caprettu hè una cosa chì hè pertinente in ogni staghjoni. Questu accessori hè capaci di dà a vostra impresa un misteru, a feminità o u lussu. Ricordu, a popularità specializata accuminciò à acquistà chapelli cù visor. I diseggituri, cuntenti di a bella meza di l'umanità, prisentanu una scelta larga larga di mudelli, entre quale ogni fashionista trova un caprettu adattatu per ella stessu.

U capu stessu pò avè un altru stilu, ma hè fatta da a visor, chì copre a testa è scura l'occhi, crea una figura misteriosa è sessuale. Per esempiu, in un otoño genovese, andendu per un caminu è decide di portà un capigliottu elegante o un capeddu latinu , u gruppu pò esse supplitatu cù un caprettu chjusu o una capuche femminile cun una visera. U stintu Romanticu face l'imaghja di i capelli longu, sali e liggeru. L'larghezza è a larghezza di a visore stessu pò ancu esse diverse. Tuttu ciò dipende di e preferenze è di u gustu persunale. Pudete imprepostu è solu pocu cogliu una parte di a frunti, o prughjettanu avanti da 7-10 centimetri.

Nanzi chì prefissi un modu di stilacciu attivu avissi a prutizzioni à i capelli di cravatta ordinali cù una visore longa. In regula, ùn anu micca elementi decorattivi, cusì intende in ligna di u sportiu.

Cappelli di donna cun visor

Quelli chì amanu chic è di lussu, i capelli di pelle cù visor, chì sò dritti per u periodu d'invernu, sò assai populari. Accuranu perfezioni cù e capelli, capelli, caprini e caprini. Inoltre, e donne di moda avè de prutege à i prudutti di u pelle, chì, cumminati cù i pantaloni di cori, i scarpi di tacchino è una cardigan di pelle, mi pare incredibbilmente impressivu.