Plot on sugar

U zuccaru hè spessu usatu in magia, quandu hè necessariu di migliurà u statutu di e cose in esferii sfarenti di a vita. I parcorsi per u zuccheru per amore, soldi, fortuna è per altri proprii sò populari per via di a so efficienza è d'accordu rapidu. A strada, ancu u cè famusu Vidu, Vanga utilizzava zuccaru in i so ritimu.

Conspiracy per i soldi per u zuccheru

Per fà un ritu, hà bisognu à piglià un pezzu di carta è scrive nantu à i vostri brami, chì si appartenenu à finanziari. Hè impurtante chì e dumanda sia chjaru è fattiva cum'è possibili. Siffe u papieru in un dumperu regularmente è pour un zoccu pocu di zuccaru in quì, è metteci una prughjettu più. À u viaghju hè cunsigliatu per scrivite "Vita dolce". Dopu questu, puderete esse dichjaria custera:

"A mo vita, dolce, a mo vita hè liscia, campu in prosperità, è tutti i pinseri - per a fasa. U zuccherinu biancu - una vita nuvola, libera in bundanza! Cusì sò!

U prezzu duverebbe mantenutu cercatu vicinu à voi, per esempiu, pudete a purtalla in u saccu. Hè impurtante ùn aperte micca prima di u disiu diventa realità. Dopu quì, creme u papetu, è dissiru u zuccheru in u ventu. U rituali pò esse ripetite à novu cù l'altri vulete.

Conspiracy di zuccaru per l'amori di l'omi

U ghjucatu di zucchero hè faciule è ùn hà micca avè parechji cunsiquenzi negattivi, ma vale nantu à a Luna crescente. Per implementà, avete bisognu à piglià cinque chjassi di ghjesgia, una tovaglia o un pezzu di tela russa è di zuccaru. Avè chì u zuccheru avarà da esse aghjuntu à u nutrimentu o di l'amanti, ùn vanu micca tanti piezzi. À u tagliu dissemi u tela è mette i candelotti cusì cusì ch'elli parranu à u core. U zucchero putu nantu à u platu in oru, è u mette in u centru di a figura di i candelotti, chì devenu diventate. In vista di a flame, pruvate per rilassate quandu u più prestu. Conspiracy per dà accunsintutu nantu à u zuccheru, ma soe cusì:

"In u nome di u Patre è di u Figliolu, ti difamarete u zuccaru, dicu amore. Chì u Servitore di Diu (nome), chì sintia a dolcezza di u labbre, giuriziu, in amore u Servitore di Diu (nom) ghjurà per sempre! Questu dolce hè tè senza azucarera, perchè a vita di u Servitore di Diu (nome) senza u Servitore di Diu (nome) hè frescu è amara! Sò l'aspittazione si seguita per ellu, se ellu torni u so back! Chì a dulce voli da u sangue, duvemu l'aligre! Amen ".

Conspiracy ci sò ripetuti trè volte. Hè impurtante di cuntinuà à guardà à u zuccheru finu à chì i candelaghjoli svinite. À questu tempu hè necessariu di rapprisintà a rilazioni cù u sognu. Immediately after that, vaji a lettu, è u ghjornu dopu aghjunghjenu u zuccheru à a vinu è dà à l'ughjettu di l'adorazione.