Irene Ferrari diventa mamma?

Questa donna odiosa ha statu ripetitu in u so desideriu di avè ottu ottu figlioli. U sognu d'Irene Ferrari hà fattu realità, hà divinutu una mamma? I publicamente stampati di e pubblicazioni stampati è l'articuli nantu à l'Internet anu ridertumente imbricatu l'admiraturi di sta personalità ambigua, ma cumu si trovanu in fattu?

Capu successu

Hè difficiuli di discrive l'attitudine di u publicu à Irene Ferrari, u pruprietariu di u bustu maiò di Russia. Certi anu cunsideratu un vivu esempiu di a decadenza di a moralità è l'espiritualiità di a sucità muderna, altri sò piaciuti di a so bellezza, chjamà u standard di bellezza. In un dubbitu ùn hè definitu micca necessariu - una donna di trinta è cinque anni ùn hè micca stata chjuchevoli. Prima di quantu interventi cirurgichi, l'apparenza di Iren era assai diferenta. Sì, è hà cambiatu u nome, vultendu da Irina Matsyno à Irene Ferrari.

A famosa leione secula nascita in 1981 in u paese provinciale di Ilinogorsk, un paese vicinu à Nizhny Novgorod. A so parenti Ferrari ùn hè micca applicatu, cedendo solu u nome di u so ziu, un avvocato successu di Moscu. Dopu avè graduatu da a scola ordinaria è avete un diploma di liggi dopu graduatu da a Università di San Pietroburgo, Irina Matsyno hà travagliatu in un locu di pulizie locale. Amparà i so funzioni, hà sunnatini d'apertura di u so salone di bellezza. Dopu, cù u sustegnu di u ziu, hà sappiutu a piglià un impieghi in un stabilimentu legatu in Moscou. In parallel, a zitella pruvò à stabilisce una vita persunale, ma senza successu. Idda era sicura chì a culpa per questa hè a so aprezzativa inexpressiva è modesti parametri. À a mità di l'anni 2000, Irina hà sappiutu sottumessu à una operazione per allarggià i so senu da u second à u quartu grandu. Ovveramente, rapprisentanti di a forte mità di a umanità riflanule da instantamente, postu chì a zitella, chì hà ricivutu un salari modestu, hà avutu i mezi di apre a salone di bellezza in Nizhny Novgorod. Dopu avè abbandunatu u so travagliu in Mosca, hà sviatu nantu à u so sognu. L'affari era successu, chì permette a Irina diventà u patrone di un salonu in a capitale. Dopu questu, Mosca hè a so seconda casa.

Per migliurà l'aspettu di a zitella ùn hà micca firmatu. A cirugia plastica seguitanu unu dopu l'altru. Si cambiò da ricunniscenza, hà dicisu di cambià u nomu, sceglie un nome indiscrete di Ferrari. Culu, nasu, parpelle, pochette, labbra, buttigli, cintura, cadata - in u so corpu, ùn era micca un spaziu chì solu i circhigiarani plastichi ùn sanu micca. E hà travagliatu! Irene Ferrari hà famigliatu.

I Sonnii nantu à a famiglia?

Più di un'altra Irene Ferrari hà dichjaratu ch'ella hà dettu nascita un zitellu, perchè i figlioli facenu cuntenti a donna. Ma finu à questu quì st'ondenze sò solu parolle. Ирен Феррари - micca mamma è à tuttu ùn hè micca imbrata, perchè serebbe patevule , entrevista per glossis, sparisce in un talk show, diventate e televisiè di u so tempu. A donna ùn hè mai stata casata, anche anche di i fanni. Hè difficiulmente imaginate chì questu modu di vita pò esse cumminate cù a famiglia è a maternità. Irene attendi à spessu partie di moda accumpagnata da parechji omi. A zitella ùn hè micca différenu a pudoressa. A meni da i so labbre pudete sente cumezza piquantissima chì scuziè u publicu. Una volta, mentre filmava unu di i manifestazioni populari, hà avutu i so ricordi di sessu cù l'ottu parenti à u stessu tempu. Sicondu u Ferrari in scandalizante, e donne ùn anu aduprà i servizii di l'omi chì sò ingaghjati per a prutitizzioni. Di sicuru, ùn ùn fallia di parlà micca di ciò chì ella sola recitau.

Leghje ancu

Will Irene Ferrari diventerà a mo mamma? Hè pussibile, ma oghje hè obve chì ùn hè micca prontu per questu.