Poveri duck - recetas culinarias

U gustu di a carri di questu pezzu ùn pò micca cunfundita micca cù qualchì altru, bè, a carne più delicious, per suprattuttu, nantu à i cadaveri di l'ughaddu, è ancu coceranu una puttana cum'è di un patu sanu. Per questu, suggerenu chì avete lettu dui ricetti per preparà un bonu pane.

Comu coccia a pate stewed stew with apples and with oranges in a tressu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Piglia a lavalazione a pane è a secca dopu, è cù un cutiddu, hè necessariu di cutà currettamente a riti da a pelle, tagliatu solu a pelle è a cundizione di grassu, in nisun casu chjappà a carne. Questa prucedura hè necessaria per fretà l'excrementu grassu, chì ghjè micca necessariu di voi. Còscia a pierna cù una cut skin in un pezzu fretto è frettu è u metti nantu à u calenzariu suttu à u mumentu, a cumpagnia primaria hè di calà a grassu, è micca a freccia di a carne. Siccomu u grassu di l'ànitra hè unu di i più fusibles, u calenzamentu accussi cusì veloce chì a pelle ùn hà mancu tempu di marrone.

Tuttu u grassu funtu hè spesu in un pappaggiu separatu, è una volta di mette a pane sana nantu à una panera calza, assicuratevi di scurza è dipoi oghje l'ovu per un ruboru. Allora, à i musculi ruddy, fate mette a cipolla sfrutta cù semicrculi è cupà cun una tapa, allughjatu per quandu 10 minuti. A mezzo di manzili sò tagliati in molti cubbi, formanu a parte principale di a salsa chì serà produta dopu chì u pane hè stufa, è tagliate a seconda mità di a manzila cù aneddu, eliminendu naturalmente u core è a pelle. Sughjurnà à l'uccellu, appicciate ancu e manciari, indìstinu ancu tutti i spezii è u salinu, mischjanu bè, è da quì sopra l'aneddu di manzili. Un ghjocu di spezii pudete cambià à u vostru gustu, ma pruvate di ricurdà chì u zir, chì hè ancu chjamatu cumin, ùn hè micca bè cù questu pecuri. Quand'ellu hà tenutu sottu à u tastu per almenu un quartu di una ora, pudete pudè spiegà l'aranciatu in tagliu è avete deveru aspittà d'altri 10-12 minuti prima di a finali.

A ricetta per a cuddà pane di vinu in u fornu

Ingredients:

Preparazione

U pernu lavatu è seccu ùn devi esse situatu nantu à u tavulu di piccula cù u fugliale di u fogliu è tagliatu cù un muvimentu, sgagiatu solu a pelle è una capa di grassu sottu. Cuneghjanu in una tazzuletta, u zucchetta di limonu, u meli, un clavu di l'agliu passatu prublemi nantu à a stampa, a mustarda è parte di e spezia. Dopu avè aghju mischju cù u marinatu per l'ànima di pula, ritualla è mette a carne in un cuntaineru o saccu magazinu per 12 ore, è ancu per un ghjornu.

Preparate a pane sana cun una tacca di freccia in a tina, dopu chì u grassu scorri da l'avianu quantu pussibule, fracciate è fretce a padedda in una padedda fritta.

Dopu avè u pezzu di fritta fritta da a fritta, fate micca nantu à micca cipolle grande, cipolle, ajonchi è di tomate. E dopu à 15 minuti di rinsaccià u grassu rimanenti da l'àneculu, avete bisognu di aghjunghje 200 g d'acqua è spices, alluntanendu Per un'altra 10 minuti apague u focu è fate tuttu in un coltu di fundatu adattatu per l'usi in u fornu. Appena, pone a prugna, cut in a mezzo, cun un ossutu necessariu. À quì sottu u pate, per mezu di a rinuità di a pelle, hè fatta da perchè chì u restu, chì ùn hè micca fatta fatta. U seguitu, pusendu u pimentu ardente, avè priscupatu prima per l'absenza di cracke è altri danni, postu chì avete micca bisognu à l'aghjettivu, ma per u sapori. Allora aghjunghje una strata di patate fette, salate è mette a cuddetta di cazzi in calze. Sprinkle cù l'alimenti restu, pusonu in un forno cun una temperatura di 170-175 gradi per 120 minuti.