Gripsholm


À l'isula in u Lavu Mälaren hè di u Gripsholm Castle - una di a più bella è pittoresca in Svezzia . Autori interni stòrici, una larga cullizzioni di pittura, cumpresa una retrata galleria di statu di statu sudu, una grande cullizzioni d'artifacti - tuttu chistu facenu stu locu assai attrattiva per i turisti. Inoltre, Gripsholm hè unu di 10 palazzi di a famiglia reale, chì dà ancu più appellu.

Un pocu di storia

À a fine di u seculu XIV, i terreni lucali eranu acquistate da u cavallu Noble Bu Jonsson Grip, cancilleri di u Re Magnus Eriksson. A piccula struttura di difesa, custruita nantu à a so ordine, fù chjamatu in u so onore. Dopu à a so morte, u casteddu cariu à decadenza è hà cuminciatu à colapsu, è in u 1472 hè compru da u aristocraticu suve Sven Sturre l'Elder è dete à u monestru Carthusianus.

In u pussidimentu di a chjesa Gripsholm hè statu finu à u 1526, quandu u rè Gustav I Vaza cunfiscà u casteddu dopu a reforma di l'església è hà urdinatu di scurazione è in questu locu per edificarà una grande struttura fortificata, chì deve esse divintata un postu avanzatu in a fruntiera cù Danimarca. A custruzzioni hè stata fatta in u 1538, u u rè elgiu chjamatu u palazzu cum'è a so residenza. Dopu ddu puntu, l'edificu hè pruprietatu di a famiglia reale. Rinsitzò a visità a residenza di e revinde viulati, in modu di una prigiuni per prigiuneri notabili.

Architettura

A peculiarità di u Castellu di Gripsholm hè in u fattu chì u so spiritu è ​​l'interiors anu priservatu l'spiritu di l'ultimi quattru seculi di a so esistenza.

U cunnannati accumenza direttamenti da u Mälaren - u casteddu hè visibili da afar, è i so paretti brillanti è i tante graziosa facenu una tremenda impressione. U legnu hè pavatu cuminciatu da pavimentazioni. Ci sò dui pistelli captu catturati in a guerra cù i Russi. Sò chjamati "Galten" è "Suggan", anchi si u armistru Russu Andrey Chokhov chì l'hà criatu chjamanu solu "u lupu". In fatti, ùn hè micca veramente pistoli, perchè - chiancianu. U primu scuddu era captudu in 1577, u sicondu - in 1612. In più, in u tribunale attrae l'attenzione di l'unica parte di l'architettura di l'architettura - attic incisa.

Interiors

L'espezie più interessanti in u casteddu sò:

  1. U Gran Palazzo di Statu. In u visitori, pudete imagine ciò chì l'interiors di Gripsholm hà vistu cum'è duranti u regnu di u rè Gustav Vaz. Eccu u teatru di pintu è ritratti di u re è i so nobili amilanu.
  2. Sala bianca (Uffiziu Oval di Gustav III). Hè cunnisciutu micca solu per ritratti di i monarchi suecchi, ma ancu per u moltu stucco bello, è per un lussu luxurbule. A sala di u duca di Carl hè cunnisciutu per u so tettu cù motivi funatoriali. Inoltre, hà una bella lignata, è i mura sò imbruttati cù panele di legnu. Hè stata in queste camere chì a regina doti campava - Maria Eleonora, è da Hedwig Eleanor.
  3. Teatru. In u XVIII seculu, u rè Grippe Gustavu III hè stata turnata in un palazzu. Hè da quì chì u tiatru di casa di a famiglia reale si prisintonu quì. Pò esse vistutu oghje - questu hè unu di i pochi città di u XVIII sèculu chì anu survigliatu à questu ghjornu. À u stessu tempu, attraversu Gripsholm, u parcu è l'ortu eranu spugliati, è a festa era ancu organizatu per i so abitanti di u corale.
  4. Art Gallery. In u 1744, Princess Lovisa Ulrika, a futura Reina di Svezia, iniziu a creazione di una galeria. A cullizzioni di ritratti à a data di più di 3.500 pittura è hè a più grande in u mondu, è più di 4.500 pinturas in u casteddu.

Parco è giardinu

U park hè situatu nantu à u territoriu paralleli parete di 60 ettari. In a so parti uccidintali hè un luglio pareado di terra utilita per cultivà una varietà di spezie. Hè chjamatu u Spice Pavilion. Ci hè ancu un orchard, chì hè particulari belli à l'ora di u fioru. A maiò parte di tuttu in l'ortu di l'arbureti. Di manzili, una zuccarera hè pruduttu in u territoriu di u casteddu, chì i visitori puderanu cumprà.

Cumu visita?

À l'estiu, Gripsholm accetta i turisti senza ghjorni off (salvo per quelli ghjorni chì a residenza reale hè stata utilizata per i ricevuli, u schedariu di travagliu si pò truvà in u situ web di u casteddu) di 10:00 a 16:00. In settembre, hè apertu per visita à 15:00, luni - sittimani. Da uttrovi à apriliu inclusi, pudete visità u palazzu solu u sabbatu è o domenile, da 12:00 a 15:00.

A tour dura 45 minuti. Quì si pò truvà facilmente una guida di lingua russa. Per visità, bisognu di cumprà u bigliettu. Custa 1 u bigliettu 120 SEK (circa 13,5 USD).

Pudete arribar à u Castellu da Stoccolma in caru o in train. U carru duverà viaghju E4 à Sodertalje , è da quì - impunite altre 30 km longu à l'E20 in a direzzione di Göteborg , è da turnà in a strada número 223.

In trenu da l'Estazione Centrale di Stoccolma in menu di 40 minuti, pudete attru à Luggest, è da quì pudete attruà a Gripsholm per busu o taxi, perpende 5-10 minuti. Pudete piglià à Gripsholm è à l'acqua, allughjendu una barca.