Lila Carlso


Dopu avè visitatu i più grandi cità di Svezia è i so siti più famose, puderete sferurà cunnosce u paese in altra banda. Lilla-Carlso - ideale per un ghjornu tranquillu sola cù sè stessu è a natura.

Infurmazioni ghjugna

Lilla Karlsö (Lilla Karlsö) hè una isula in u Mari Balticu, appartinutu territoriamente à a cumuna di Gotland. L'isula hà un area di 1,6 metri quadri. km da u puntu più altu in 66 m di livellu di u mari. Lilla-Carlso hà un scunfinitu arruinatu, è a so superficia hè una platea calcariu cù un minimu di vegetazione.

U territoriu di l'isula ùn hà micca assenttamenti, ma hè visitatu da più di 3000 mila turisti annu. In u 1955 Lilla-Carlso divintò un monumentu naturali, è in u 1964 fù datu l'estatutu di una riserva.

Flora è fauna

A maiò parte di l'isula hè abbandunata è ùn ha micca vegetazione. In i lochi induve hè criscianu, ci sò più di 300 spezie di e vascular plants, di u quali u librettu hè skolopendrovy. À una spina di l'isula addiventanu i machadi, carni e olli.

U munnu animaliali di Lilla-Carlso ùn hè micca assai riccu. Bastamente ci hè vinu l'ovuru è assai paesi, di i quali ci sò:

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

L'isula hè inhabitata. Ma quì hè custruitu una biostazione, induve in u tempu di l'estiu, i scientisti vivi è travaglianu. In più di e so attività principale, dici à i turisti nantu à l'isula è i percorsi di a cunducta.

Per arrivà à l'isula di Lilla-Carlso hè assai difficiule. Da a cità più cercana (Clintehamna) à a costa, avete bisognu di pruvene in caru, è dopu nantu à e barche spéciale durante una meza ora à navigà à l'isula. Barche surtianu ogni ghjornu in l'estate.