Kardiorg Park


Kadriog hè un palazzu è u parcericole in u Tallinn, custruitu in u stili baroccu di Petru, u Granomu è chjamatu dopu à a moglia di l'Imperatore - Catherine I. Aghjustu sò e terrapland de la Pirita è u mari Balticu, è di u Canteraghju, u Festival di a Song. In veranu, turisti è estoniiani piaci à passà trà e verdura è fiori. Malgradu u fattu chì u gruppu hè stata ermita parechji seculi in seguita, quede sempre una di i posti più ricunnisciuti d'Estonia.

Storia di Kadrioga

Dopu chì Estonia s'hè parti di l'Imperu Rusu, u autocraticu Petru I è a so mòglia visitavanu a cità di Revel è anu imbuduta di a bellezza di l'ingiru, a vicinanza di u mari. Cusì hà dicisu di custruisce una residenza estiva. Per fà quessa, compru una parte di u duminiu di a veduvi Drutel per 3.500 tagliari. A casa, ora cunnisciuta com'è "lodge di Peter", era un locu cumu per passà a nuttati è una vista di un ingrossu pintu. Ma siccomu era distinatu da u so modellu grandore è u so internu micca carnificante, hè decisu d'expandà significativamente u territoriu.

I travaglii di travagliu accuminciaru u 25 di lugliu di u 1718 per ordine di Petru Cristu, u prugettu era creatu da l'architettu Italian Niccolo Michetti. U travagliu fù stata prima da u so assistente - Gaetano Ciaveri, ma dopu, à l'insistenza di u maestru, Mikhail Zemtsov fù mandatu à Revel pè vede a custruzzione di u palazzu è u parcu di parcu durante 4 anni.

U destinazione di Cardiog hè dinò:

U valore turistiche di u park Kardiorg

Parcu Kadriorg hà urigginatu circa 300 èttari, ma solu l'ghjurnale di palazzu hè stata restaurada. À l'intrata, pudete vedere una vista inzucata di u cignu di u lavu cù un pabelluni in u mità. Cammisa per u territoriu pò piglià un ghjornu sanu, perchè ci sò assai musei, perchè tutti trovanu quarchi cosa interessanti per elli.

Kadriorg Park (Tallinn) hè ricurdatu da i cammelli, funtani è palazzi. Per migliurà a navigazione, avete da primu studià u schema, puderà vede u monicu à a "Sirena", un giardinu japunesi o u Museu Kitty. In questu casu, u munumentu hè fattu in a forma di un ange di bronzu, chì tenenu una cruci in sopra. Hè stata annunziata nantu à u situ di u pescherecciu di un barcu ccu cù 177 marinara in u 1893. À a superficia di u cignale di u cignu di i cignali nìvuru, è in i ghjorni à u gazebo chì ghjè in u centru di u lavu, l'orchestra ghjoca.

L'ingressu à u palazzu hè liberu di carica, perchè ogni turistu hà obligatu à caminari nantu à i carrughji. Cusì era in i tempi di Petru I, chì spirava u parcu ùn solu per ellu stessu, ma ancu per i so ghjenti di a cità.

Una legenda hè assuciata cù u nomu di u re, chì narratu nantu à a seguente. Quandu Petru arrivò è visti i vaddi vacanti di u parcu, si falla furia, è hà purtatu l'ira à i guardieri. U ghjornu dopu a vulintà di l'imperadoru era annunziatu in alta, da quandu i guardi u seguitu à l'ordine in u park è cuminciaru à fà scatcherne i citadini ordinarji.

In a lista di l'attraffie maiò, u palazzu è u Parco Kadriorg piglià u quartu locu. Unu di i musei ci hè un postu interessanti per i zitelli - u museu Miiamilla, è per a generazione maiò hè stati cuncipiti cum'è:

Cumu ghjunghje?

Per i turisti hè assai crescenu per arrivà à u palazzu è u parcu spaziu - da a cità vechja cù u tranche nmero 1 o nummiru 3. Ma sò quelli chì decidenu caminari a so destinazione. Viaghjate à u parcu, duvite marchjarà in l'altru finali, è si avete da ellu da u trasportu privatu, pudete abbandunà u vittura in u piazze.