U Museu di Marzipan


Quale hè quandu, quandu prima piglia un marzapane, ùn hè micca cunnisciutu. Per u tìtulu di a patria di questa manciosa, l'Ungheria, France, Germania è Estonia sò in lotta. Ùn importa micca quella era a pioneera, ma u fattu resta, in Estonia, parechji seculi unu di i mazzuli più freschi in u mondu hè statu fattu. Per vede questu, ricumandemu avè visitatu u museu insituu di massacru in Tallinn .

Storia di a creazione

L'leggerissia antica estonia dici chì u novu pruduttu cunfizziunale, dopu chiamatu "marzapane", era u risultatu di una scelta pruduranti di ingredienti ideali, ma un accidente assulutu.

Un ghjornu chì l'alumna pisciaria ùn hà micca capitu a ricetta è l'accurdate mezclita l'ingredienti sbagliati per a medicina - ellu stazzia a amandula cù u zuccherinu è i spezia piccante. Quandu u cliente hè stata cun u risultatu per un dolore di giraru è pruvò a medicina, dicia: "U sentu avà subitu, aghju datu una altra medicina miracula!" Dopu quì, u rimedju per u "spetturianu impurtentu" hè stata vindicata à l'oghja è a diritta. A strada, a spiegata induve stà stonda passava ancu a travagghia, anche ci hè un sugettu chjode dedicatu à a scuperta di u mazzulanu.

Ma u museu di cunfitturi cumminciali in Tallinn si trova in altre locu - in a cità vechja , nantu à u 16 Pikk . Tutti hà principiatu cù u fattu chì in dicembre di u 2006 una piccula galería in a capitale d'Estonia in Viru Street s'aprì in u formatu di cambra-museu dedicatu à arti marzipan. Questu locu da i primi ghjorni hà suscitatu un grande interesse da parte di l'abitanti di cità è di i turisti.

U fondu di museu hà sviluppatu in sempre, è micca senza l'aiutu di i citadini ordinarji. A persone mantineu i figurini mazzi com'è una memoria, cum'è aduperanu spessu a cura di tali rigali dolce. Dopu l'apertura di u museu, parechji si pigliavanu quì i so vechji opari. Un omu hà ancu fattu a figura di una zitella da u mazzulatu, chì hè più di 80 anni. U pocu tempu u locu ùn era micca abbastanza per accodà tutte e cose, per questu hè decisu di trasportu u museu di mazzuli in una stanza più spaziusa. Allora ellu era nantu à a strada Pikk, induve hè è à questu ghjornu.

U museu presenta diversi exposi:

Ci hè ancu una mostra inusual di "capri dolci" - per via di u bicchju chì v'hà cercatu à u mazzulanu Marilyn Monroe, Barack Obama, Vladimir Putin è altri famosi mundiale.

Programmi di scursioni

A scursioni à u museu di mazza differia di visità qualsiasi altru istituzione museu. Eccu micca esse dichjaratu a storia fascinante di creà figurini dolce è mostra boni tematichi di tematizazione, ma dinò si permettenu à pruvà à a so funzione di cunfisori hà uttene, esculpi è decoratu yummi. E in fine si trovi u più interessante - tastera sfarenti tipi di marzapane è, si vulete, cumprà ricordi cumminenti.

Per i turisti, sò dui tipi di excursioni sò offruti:

Per una tarifa addiziale (€ 1,5-2), pudete participà à una lotterie win-win, induve numeri di zappunari serve com premiu.

Classi nantu à mudillarii in u museu Marzipan in Tallinn

U Museu di Marzipan hè un locu induve pudete riturnà assai volte. E vi vulete fà, bench'ellu si viaghja cù i zitelli. S'ellu avete digià statu in una scursioni generale, visitate u mistieru nantu à a mudillazione di marzapane. Hè una bella manera di divertevi è utili.

Ci sò trè programmi di mudeli:

Dopu à a fine di participanti di mudelli addistanu i so figuri cù culori culuriti. In u prezzu di e classi, solu per a massima massacru (40 grammi per persona), ci hè ancu una bella boxe per l'embutu dolci.

Cumu ghjunghje?

U Museu Marzapane in Tallinn hè situatu nantu à a famosa "Longa" (pikk street). Hè situatu praticamenti in u centru di u Casque Viejo, dunqua esse appendicatu à ghjustu da ogni direzzione, ma serà più veloce da a parti occidentali di Tallinn. I principali ciumi sò Libertà e Cattedrale di Alexander Nevsky .