A Torre di Long Herman


Unu di i siti storici più famusi in Estonia hè a torre "Long Herman". U so nomu hè u miticu, stu nomu era propiu di u guirreru di liggi germani, era traduciutu cum'è "Long Warrior". Ùn ci hè nunda sorprendu, perchè a verità, a torra s'assumiglia à un guvernatore inexorable.

Torre "Long Herman" - description

A torre "Long Herman" ùn hè micca un bastimentu solu, ma una di i turri di u Toompea Castello - una struttura majestuva in a parti cintrali di Tallinn, chì si stendi per 9 sq. Km. km. Questu ediziu hè una grande storie, a torre "Long Herman" ( Tallinn ) addivintau famusa per esse a più elevata. U primu menzu di a torre hè data di l'annu 1371. U so apughjatu potente, pare una struttura di difesa, ùn hè micca nunda chì i Danesi hà custruiscenu à cunquistà Estonia. Era una pratica d'observazioni, l'altura hè 45,6 m, è sopra à u livellu di u mari si paria ancu più altu, perchè era situatu nantu à una roccia propina. Da a cima di a torre, pudete vede u mari è i periculi chì vinianu da quellu latinu.

Hà a struttura siguenti:

  1. In u primu livellu di "Long Herman" era un granaghju.
  2. I pupi chì seguitanu un abitatu è di furmazione.
  3. In a pianura à una prufundità di 15 m era una prese per priggiuneri. Eranu descinnuti sottu a corda, ma in a ghjente ùn ci era leggendimu chì i prigiuneri erani manghjatu da i leoni chì eranu stati constantemente.
  4. In i piazzi superiori ci sò espansioni militari cù i slot di observazione.

A torre turnau e scala, chì era statu rimettu. Se l'inimicu era in primu pianu, i difendenti caminavanu à l'altri, sguassate a scala, è a catturata di a torre hè stata sospita sempre. In tuttu a storia di a torre nantu à u so cimi si scopa u bandiera, sicondu chì era chjaru chì hè oghje di a regione. In a torra "Long Herman" eranu i bandiera danese, sueca, russa è suviètica. A bandera di u statu Estonia pareva nantu à a torre solu u 12 dicembre di u 1918, è dopu hè venutu u piriudu di u putere sovièticu, è u bandiera statale in tonalità blu-bianca-nìvuru vultatu solu in u principiu di u 1989.

Torre "Long Herman" in i nostri ghjorni

A ora, vicinu à a torre "Long Herman" hè u parlamentu estanu, è a bandiera statale hè monitoratu constantemente. E so dimenisuni sò 191 à 300 cm, è ogni ghjornu, l'assistente s'arrizza à a cima sottu u sole è si susciteghja a bandiera.

A torre hè inaccessibili à i visitadori, fora di u ghjornu di u Bandiera Naziunale, quandu pudete ghjunghje à u cima. Inoltre esse scursioni à u Parlamentu estanu, durante quale ci hè una occasione di entra in a torre. Finu a ora, ùn hè micca sempri tutta a Toompea Castello, solu l'parte di u nord è l'uccidintali di e strade ferme sò stati, è dinò e dui torres - Landskrona è Pilshtiker.

U situ residenti dici chì a forza di u "Long Herman" dependa da a forza di a torre "Tolstaya Margarita", chì in u Medievu era a so sposa. Ci hè una legenda tutta di a chjesa è u ghjovanu, chì si trovanu assai un amore.

Trà tutti i torli di l'antica cità di Tallinn, "Long Herman" hè un simbulu di putere, perchè ancu u tempu senza sbalanza puderia micca sfamà l'altu edificiu induve a bandiera hè dispiglia.

Cumu ghjunghje?

A torre "Long Herman" si trova in u Casque Viejo , in questa zona u trasportu ùn vai micca. Ma puderete ghjunghje sinu assai difficultà, hè à pocu à pocu di distanza da l'estazione di ferrovia, pudete alcune in 15 minuti. Per fà questu, avete bisognu di passà à a direcia di l'stazione, mantene a via di Nunne Street, poi Pikk jalg. Dopu passà a Cattidrali di Alexander Nevsky , in i primi cruciamenti, ci vole à turnà à a manca, dopu a strada và à diritta. À a secunna intersezzione, ci vole à turnà a diritta, dopu chì i turisti sò direttamente vicinu à a torre.