Cintura di Wallini

Unu di l' attrazioni principali di u Tallinn hè a cità vechja è u muru di a cità chì circunghjanu. Fragghi è torrenti significati anu survigliatu à questu ghjornu, ma in u 13u seculu u muru ùn era micca un elementu decoratore, ma una struttura di difesa verita.

A storia di a creazione di u muru di Talinn

U primu muru custruitu era di legnu, è solu in 1265 l'inculazione di a fortificazione di petra, chì durò circa mità centu. Passonu longu e carru cum'è: Lai, Hobitupeu, Kullasepa, Van Turg.

Parte di u muru, chì pò vedà turisti moderni, appartene à u seculu XIV. Eranu custruiti in u 1310, è u maestru principale hè u danane Johannes Kanne. U muru cosechju u territoriu tutale di a cità, chì in questu tempu s'hè sviluppatu significativamente, è si firmò da almenu trè seculi.

Dopu chì Estonia fù compru da l'Ordine Livonianu, l'espansione di u muru cuntinua. A so apparizione finali fù custruita in u XVI secolo dopu a custruzzione intensiva in u 15u seculu.

Per una prutezzione più affidativa, eranu chjusi torrenti d'artiglieria medievale. U materiale di e custruzzione principali era grisa laminata grisa - una faglia, chì hè stata minatu in i minori lucali.

Dopu à a transizzioni di u territoriu sottu a amministrazzioni di Svezia, più attenti hà avutu à a custruzzione di lepisondi di canuni, fortificazioni di a terra à a cità. Per prutèggiri Tallinn, sò stati bastioni supplementari. L'ultimi labori di rinfurzà esse realizatu quandu Estonia hè divintata parti di l'Imperiu Russu. Allora intornu à a cità un fossa hè stata cavatu, l'ultima torre di Lurenburg fù custruita à u sudu di a porta di Karja.

Ma in u 1857, l'auturità hà dicisu chì Tallinn deve esse escluditu da a lista di cità fortificate, tanti bastioni è purtate sò stati demoliti. In l'opara di e listessa autori, u maiò interessu hè statu fattu da e porte cum'è:

À primu decideru per mantene o intactu, ma dopu una parte di u muru interferite cù u passaghju di u trasportu, cusì a maiò parte di e traversi trà e torres è e dumenu si cumminciavanu à toccu. U moat hè stata turnata in un stufa Schnelli, è invece di bastioni c'era parchi Hirve, Toompark. I travaglii di Restaurazioni nantu à a risturazione di a muralla cumincià à esse realizatu in a seconda mità di u XX sèculu.

Chì pò vede i turisti moderni?

U muru di a cità, o più bien, quellu chì hè mancatu da ellu, hè statu longu u segglero di Tallinn. Malgradu u fattu chì, da a so putenza forza di e so putenza, a mità di i turri è i porti sò stati cunservati, a custruzione fa una impressione forte. Da i vechji custruzzioni per i turisti, a Torre "Tolstaya Margarita" hè interessante, in quale hè u Museu Marittimu è u cafe.

Hè interessante è micca solu per caminariate longu i seculi sopravviventi di u muru, ma ancu per fighjate in i turri. In parechji di elli, i musei sò aperti, cum'è in u putente Kik-in-de-Keck . Eccu un museu dedicatu à l'affari militari , cusì i turisti vanu parechji tipi d'armi, armatura di u XIIesimu seculu è, sicuru, i chjamii sicreti in l'anticu dunge di a torre.

Pudete à a torre da marzu à uttrovi, di 10h30 à 18h00. U museu travaglia in tutti i ghjorni, solu i lugliu è i ghjorni fistivi. U prezzu di u bigliettu deve esse elettu à u verificatu, perchè hè diffirenti per i zitelli, adulti è pensioni, è ci sò cunnessione di famiglia privata. L'ingaghjamentu à a dunge hè pagatu per separatamente. Ci sò altre dumande interessante, per esempiu, Maiden , Nunn , Kuldjal , Epping , chì sò ancu disponibile per visitate.

Cumu ghjunghje?

Per accustà à u Parcu City di Tallinn, pudete camminà à l'estazione di ferrovia in 10 minuti. Un'altra manera serà per piglià u tranche n ° 1 o n ° 2. Pudete ancu passà da a strada Viru, chì porta à a listessa porta di l'antica fortizza.