Casa di a Fraternité di i Chichini (Tallinn)


Caminendu in Tallinn, i turisti anu visitate a Casa di a Fraternità di i Chichini, situata nantu à a strada Pikk. Hè un bello edifiziu cù altri relighte sculptural, chì hè un munumentu di u Rinascimentu.

Chì hè a Fratillanza di i Chichini?

A legenda dice chì a Fraternanza sviluppò in u 1399 è esistevanu finu à l'anni 1940. A causa di a so emergenza era un risultatu campagnolu, durante chì i vitturi stragneri difendonu Tallinn. I membri di a fratellanza adopranu un charter - "Big Rights" in u 1407, cunfermendu a decisione di i cummerciale per furnisce trà mercuri cù una unità d'artilleria.

U nome di a fratellanza hè stata annunziata à u patronu sceltu - Saint Mauritius, chì era u capimachu neru di a legione Rumana. Hè statu esercitu in u 290 aC per ricusate di persighiscia i cristiani, perchè ellu stessu era un aderente di sta tendenza religiosa. I membri di a cunfritorosa sceglianu San Mauritius per via di a so valentia, perchè u capu nìvuru di l'Etiope hè statu illustratu nantu à u stemma è l'altri pranzu di l'urganizazione.

In prima, l'urganizazione alugiau i locali in a custruzzione di u Grani Guild, ma cum'è a fratellanza di u Capicorsu hà diventatu u più putente, à l'iniziu di u XVI secolo, era furzatu da l'assezzioni immubiliati. Dunque, l'urganizazione anu bisognu di u so propiu bastimentu, chì diventò a casa residenziale localizzata in l'indirizzu - Pikk street, 26.

Casa di a Fraternité di i Chichini in Tallinn - cità fede

U bastimentu hè acquistatu da u ricanu ricanu (membru di l'ajuleghju) I. Fiant in u 1531. U bastimentu era ricustruitu parechji volte, è in u risultatu, hà acquistatu un salottu davanti à u front, induve i locali di u magazinu sò stati situati. In seguitu, altru grande sala fù custruitu, sopra chì stava quattru piliunizzioni octogonal.

Una faccenda di a casa di i Chichini hè chì nantu à una di e culonni chì divite u palcuscenu, a data di a custruzzione di i numeri romani hè sculpitu. Una ricustruzzione grandi di u bastimentu hè stata a realizata in u 1597 da u maestru di Tallinn Arent Passer. Ancu l'u vechju sistema di apertura hè cunservatu, a facciata hè stata creata da a nova tendenzi in l'arti. Dunque, l'apparenza generale di u buroccu reticulatu gòticu, ma u decoru si riferisce à u Renacemento Paese Olandese.

L'elementi più antichi di u disignu cunsati (1575), è dinò di l'etica antica, situata sopra à i finestri di u second floor. In a facciata di petra sò inscribed various inscriptions, like "Lord, aiutà sempre" è "Diu hè u mio helper". Ci hè ancu quelli di armani di rapprisentanti Hanseatici, diversi bas-reliefs e scrittura di ritratti. Una bella porta sculture fu fattu in i 40 di u XVII seculu da Berent Heistman.

In u 1908, l'internu hè ricustruitu, postu chì u stilu di decorazione hè ricunnisciutu com'è neoclassicismu. Apennà, a Fraternité di u Gran Guild cresce à scambià, cusì cumprà edificati vicini, per esempiu, a casa di l'antico gremio di San Olai. Dopu à l'opere di ricustruzzioni in u 1922, tutte l'edifici sò stati cumprati in una. In questa ora, a Casa di i Chichini (Tallinn) hè utilizzatu com'è postu per cuncerti è esibizioni, perchè a Frateranza stessu fughjita à l'Alimagna.

Quandu visitanu i turisori, i turisti anu acquistatu da a storia di i Stati Baltichi, è amparate di a Fraternità di i Chichini più vicinu, cum'è quì sò priservati e fotografici di a vita felice di merchante unmindia. In l'edifiziu ci sò parechje camere - Biancu, Basement, fratelli, è ancu un spaziu di camini.

I turisti ùn pò micca solu di scrivite per excursioni, ma ancu perseguite una muntagna bona. Per questu, un patrone è un martellà si usanu, cù quale l'ornamenti hè stata culpulata per i dui ganghi. Quelli chì anu interessatu in a storia di a Casa di a Fraternité di i Chichori, ponu esse infurmati nantu à libretti privati.

Cumu ghjunghje?

A Casa di a Fraternité di i Chichuri si trova à a cità vechja, ponu arrivà à peda 10 minuti da l'estazione di ferrovia. Per fà quì, fà cambià in ghjuste, andate per u parcu, chì si trova nantu à a Torre Square, è dopu mantene a via per l'Antica Cità.