Frutta fresca - bona è mala

I frutti sò una fonte di vitamini, minerali, fibbra, antioxidanti è altre sustanzi impurtanti per u corpu. Ma pudete divèrtate frutti freschi solu in l'estiu. In u restu di u tempu avemu a essiri cuntentu di e boli chì sò sottupostu u trattamentu termale: in cumpote è cunserva.

Ma ci hè una altra manera di mantene baga per a staghjunazione fria - hè glaciali. Hè stu metu hè cunzidiratu u megliu è più efficau in u sensu di a prisirvà i baga di nutrizi.

E boi freschi cungioli?

I prugetti, dannu è a cumpusizioni di e buchi congelati sò quasi u listessu di frutti freschi, perchè cun u prublema propiu di friddizza, quasi tutti i sustanzi chì sò in a stessa cumuzzioni quantitati in quelli freschi. Da quì a ricunniscenza ùn avè esse supranvi cù a quantità di u pruduttu utilizatu per evità cunsequenze chè disgrazia. A prevenzioni à l'usu di e bile si deve esse indicatu à quelli chì sò propensi à reazzioni allergii.

In altri prudutti, i frutti di bè ghjoccu sò un pruduttu cun u nutrimentu. I vantaghji di frutta fresca sò manifestati in such moments: