Charlie Sheen, ingannatu, era statu obligatu di trasfurmà à i so genitori

Charlie Sheen, chì à u principiu di sittè annantu u 51 anniversariu cù a so prima esposa Denise Richards è e so figliole, trasfirìu a casa di u so babbu. A situazione finanziaria di l'attore hè deplore, è i genitori accunsenu à refuzzulà u so figliolu.

Finanza rende i rumuri

Charlie Sheen, chì anu da esse cumpagnia di u minimu $ 125 miliuni, hà riisciutu di passà a so grandissima furtuna nantu à a vita di luxe è di e donne.

Dopu à a verità da a so maladie in publicu, Shin addivintò un pezzu è ùn pò micca truvà un postu di salariatu, i direttori ùn simpaticamente ùn avè avutu un artista riescitu.

Inoltre, u Charlie, chì hà sappiutu acquistà un grande nume di friddi, hà ubbligatu à dà u sustegnu mensuale di Brook Muller è Denise Richards. Hè stata di negocià cù eseddi anziani è hà rimessu u pagamentu da 55 mila dòrica à 25 mila, ma prestu questu figura sarà massa pesante per ellu.

Leghje ancu

Parent house

Una volta in tristuri, Shin accetta l'offerta di i so genitori è si trasfirìu a viglia cun elli. Avà l'actor hè allughjatu in una casa di guest house in a mansione di Martin è Janet Shin, situatu in Malibu, l'insideru dicia. Charlie hà digià principiatu à acquistà cù i so vicini è hà visitatu una cafe vicinu à a casa. A sustegnu per a mamma è u babbu hè oghji assai impurtante per un artista desesperatu.