Impassi in Spagna

Per quelli turisti chì anu vacanze in Spagna, ci hè una bona nutizie: fatta in u territoriu di u paese pò esse acquistatu in a sera "cheapen". Cumu? Grazie à l'esistenti in u sistema di l'impiegu di l'impiegà (imposte gratuitu), hè vale, u ritornu d'u VAT. In ogni casu, ci sò una serie di limitazioni chì vi pudete familiariserà cun noi.

U primu, un rimborsu di i impositi in Francia pò esse fatta solu à i paesi di l'UE. Siconda, i mercantili deve esse acquistatu solu in i prudutti chì facenu stu rimborsu. Puderete sapè questu grazie à un signu specie nantu à a porta. A quantità di compra ùn devenu micca menu di 90,15 euro. In questu, avete a pussibilità di fà cumprà in tutti i dipartimenti di sta magazzina. In questu casu, u register of tax-fries in Spain vi cuntene nantu à i spezii dispunibili. Ma piacevule chì u reimbursu di l'VAT ùn hè sempre bellu beneficiale. U fattu hè chì per esse registratu cun voi 7,25 eurò. A strada, i friti di frigate si ritornu sulu si ùn anu più di trè mesi passanu da a data di compra specifica in u verificatu. N'autra cundizione hè abbandunata di a UE, per quessa, u VAT serà rimbursatu à voi solu quandu travagliate a fruntiera di l'ultimu paese à a UE.

Procedimentu di reverse

Per esse garantitu u rimborsu di l'ingrossu di a tarifa fiscale in Spagna, parevenu esse osservati parechji reguli. Quandu compra e bè da più di 19,50 eurò, hè bisognu di dumandà à u vinditore per un verificatu di reintroducimentu. Hè stu documentu chì vo avete prisentatu à a sduganizazione in u cunfini à u cunfini cù un verificatu è u passaportu. I currispundenza in u spaziu hè spessu appiccicatu vicinu à i cunti di check-in. Ci hè una possibbiltà di riceve un reimbursu solu in u dirittu, ma ancu in una carta di creditu, per quale hè necessariu di dumandà à anticipà u vinditore di u libru di impiegatu per spiegà e dettagli di a verificazione di reintroducimentu di u repertoriu di u banku. Dopu fattu un stampu in u verificatu, l'uffiziu aduanile hà u drittu per inspeccionà i bè cumprati. Allora segui a "zona sterile" di l'ariaportu à l'uffiziu, in chì torna l'VAT, è prisentate un verificatu cù un stampu. À strada, tali uffizii sò spessu situati vicinu à e spurtazioni Duty Free.

Nota, quandu compra e merchisce in A Spagna per u dirittu, serà rimbursatu solu in un bancu autorizatu di u vostru paese! Per fà questu, avarete bisognu à andà à u banku cù un passaportu, passaportu, cunnessione di u fiscale è un verificatu. In u stessu tempu, deve pagà un cumissionu di circa 2,5 eurò. In modu, l'annuariu di rimborsu in tuttu u regnu di rimborsu in u spaziu ùn sopr'à u 18% di l'ingrossu specifiatu in u compiu di vendita.

Quarchi cosa hè chì quandu si aghjunta à u trasportu urgente d'upertu assai chì i fiscali di a frigia in Spagna, i turisti si vultà vultà ubligatoriu! In ogni casu, ci sò pussibuli di ottene u VAT. A l'arrivu di l'Spagna, avete firmatu u cuntrollu di rimborsu di rimborsu in u duminiu è mandonu à l'indirizzu indicatu nantu à a verificazione sè stessu.

È, in fine, in certi città spagnoli, i turisti ponu stampà a reimbursazione di l'impositu direttamente in queste cità, questu ùn hè micca necessàvule à l'aeroporti. Tali servizi, per esempiu, offeranu uffizii turisti lucale in a piazza Catalunya in Barcelona.

I referenze I VAT (senza publicamente)

Cumpagnia di i cumpagni Spanjoli, cù i so cumercii includenu reintegru à i frutifichi di l'impurtanza non-UE, assai. In ogni casu, per anni di travagliu, l'autorità hà rializatu l'impiegazione Impartisce Internet EuroRefundGroup, Global Blue, Innova Impôt Impùtu è Premier Impassi Libri. Visitu in e siti ufficiale di e sti turisori, u turista pudareti studià infurmazioni nantu à l'indirizzi di i reticidi di i taxi à l'aeruvie spagnoli, i so schedari di travagliu. È ricordati, a maiò parte di sti uffizii ùn travagliammu di notte, cusì cunzidenu in tuttu.

Rimborsi per i bensi Impensate Free pò esse realizatu è altri stati, per esempiu, l'Italia, l' Alimagna , a Finlandia.