I Paesi di Schengen 2013

Dopu à a firmata di l'Acordi Schengen, viaghju hà diventatu assai più còmicu. Comu si cunnosce, i paesi di stu cuncritu abuliu u cuntrollu di passaportu durante u cruciamentu di fruntiere in a zona di Schengen. Prima di prutezione di vacanze, vale a pena leghje a lista di i paesi di Schengen è parechji sapienze.

Paesi di u spaziu di Schengen

A data, ci sò vintimila paisi in a zona di Schengen. Prima, facemu a lista di i paesi di Schengen:

  1. Austria
  2. Belgio
  3. Ungheria
  4. Girmania
  5. Grecia
  6. Danimarca
  7. Islanda
  8. Spagna (Andorra entra automaticamente)
  9. L'Italia (cù ellu automaticamente u San Marino)
  10. Letònia
  11. Lituania
  12. Liechtenstein
  13. Lussemburgo
  14. Malta
  15. Paesi Bassi (Holland)
  16. Norvegia
  17. Pulonia
  18. Portugallu
  19. Slovakia
  20. Slovenia
  21. Finlandia
  22. Francia (cù automaticamente in Monaco)
  23. Repubblica Ceca
  24. Svizzera
  25. Svezia
  26. Estonia

Paesi di a Unione Schengen

Hè bisognu di capiscenu chì ci hè una diffarenzia entre i paesi chì sò membri di a zona di Schengen è i paesi chì firmavanu l'accordu.

Per esempiu, l'Irlanda ùn abuliu e cuntrollu di passaportu cun Gran Bretaña, ma hà firmatu l'accordu. È Bulgaria, Rumanìa è Cipru sò solu preparendu per cancelallu. Cum'è sapete, ci sò e prudenite per u Cipru di u Cipru, perchè l'ingressu di Cipru in u Schengen si pò esse postponé indefinitely. E Bulgaria è Rumanìa anu detti ancu a Germania è l'Olanda.

In 2013, Croazia intruti in a Unione Europea. À u listessu tempu, ùn hà micca datu a zona di Schengen. Vale di ricurdà chì a visa naziunali di Croazia è a visa Schengen sò parechje diverse. Ma pudete ingrandà u paese à a visa Schengen finu à u 3 dicembre di u 2013. A accede à a zona di Schengen hè misturata versu a fini di u 2015. Cusì, a lista di paesi cumpresi in u Schengen, di u 2010 ùn hè micca cambiatu.

Ci hè chì i citatini di terzi paesi acquistu una visa à unu di i paesi di Schengen in u 2013 è pudete visità tutti l'altri Stati signatorii nantu à a basa di sta visa.

I paesi di Schengen:

In altri casi in Europa senza una visa Schengen vi pò cunvince di a prublema chì ci hè un regimentatu di visa. Per i citatini di i stati chì ùn sò micca membri di a lista di Schengen, ci sò parechji restrizioni.

Per esempiu, una visa deve esse dumandata solu da u paese chì diventerà u vostru situ principalu di residenza. E duvete esse obligatu di trasfurmà i paesi di a lista di Schengen entre in u paese chì hà datu un viscu. Avete bisogna esse preparatu per parechji difficultà per avè avè avè ottinutu per u transitu. A inseguranza aduana hà bisognu di spiegà infurmazioni è chjaramente à i capi di a capu di u propiu di u vostru viaghju.

Hè impurtante prima di u viaghju per vedà novu quale u paisi di u Schengen hè in necessità di. U fattu hè chì ogni infrattu fallen in una sola basa di computer. Se ci sò viulazione à u passaportu cuntrollu in unu di i paesi di Schengen, a prossima volta pò esse pruibitu d'entra à alcuna altra di sta lista o micca solu issu issu una visa.

Scrizzione di visa à i paesi di Schengen 2013

Per ottene una visa, deve dumandà à l'embassade di u paese chì serà u principal locu di residenza. U prucessu di ottene e documenti necessarii per i citadini di parechji paesi hè unipochi différencesu, ma ci sò cumpetenze fundamentale.

Hè da rimpiazzà u formanu di Schengen, pruvate tutte e documenti chjamate u scopu di a visita è cunfermendu a vostra identità, a vostra situazione finanziaria.