Sights of Tomsk

Tomsk hè situatu à u bancu di u fiumu Tom in a parti orientali di Siberia Occidentale. A cità hè unu di i centri educattivi è scientificu impurtanti di Russia.

Frà l'attraversu di Tomsk pò esse identificatu una grande quantità di monumenti di l'architettura di lignu è di petra di i seculi XVIII-XX. Inoltre, a cità hè ricca in musei è sculture interessanti. Parlate più nantu à ciò chì vede in Tomsk, è chì visite vede una visita.

Monasteru di Theotokos-Alekseevsky

Stu monasteru hè stata fundata in u 1605 sicondu una sola fonte, è in 1622, sicondu l'altri. U Monasteru di Theotokos-Alekseevsky in Tomsk hè unu di i primi monasteri Ortodoxi in a Siberia sittintriunali.

In u 1776 un tempiu era custruttu nantu à u territoriu di u monasteru in onore di l'icona di a mamma di Kazan. Questu custruiu hè unu di i primi alberghi di petra in Tomsk. A campana grande di u tèmpiu, sparata speciali per u so campanule torre, era 300 culori di pesu.

In i tempi suvietichi, u territoriu di u monasteru fù datu à l'statu. In u risultatu, u campanile era distruttu tutta a statua è a chjesa fù parzialmente dismantled. I travaglii di restaurazioni sò purtati in u monasteru da u 1979. Ma hè digià impussibile di ottene ricuperazione sħiħa di l'imaghjina originale.

Museu di Storia di Tomsk

I turisti ponu spettaculari è ingrannu spentu tempu in i numerosi musei di a cità di Tomsk.

Stu museu si trova in u cori di a cità nantu à a custruzzione di l'antica stazzu di u focu in u 1859 custruitu. U museu di a storia di Tomsk fù apertu per i visitori in u 2003. L'esposizione di u museu hè fatta di elementi chì custituiscenu a vita di l'abitudine cumune di a cità di u seculu XVII. In più di e cullizzioni permanenti di u museu "U ritrattu di l'Old Tomsk", "U primu seculu di Tomsk" è "Capanna russa di i 19u è 20 seculu", ancu pudete truvà parechje exhibe interessante interessante è esposizione in u museu. Inoltre, a torre di l'antica stagione di fiancu hè furnutu cù un pianu d'observazioni, chì hè a più alta in a cità. In u 2006, un bomberu hè stallatu nantu à una torre di u focu, chì, sicondu a tradizione, deve esse salutata per passendu u museu.

Museu Tomsk Regional Art Museum

Connoisseurs de la pintura pudarà passà un tempu fascinante in u museu artu di Tomsk, chì a cullizzione si compone di più di 9000 exhibiti. U museu hè apartu in 1982. U so esposizione hè fatta di i tesi di u museu di storia di u Tomsk, è di parechji telebbe d'arti d'Europa Occidentale di i seculi XVII-XIX, ieddi russi antichi, muderni è opere grafichi di maestri russi di i seculi XVIII-XX.

Museu di a mitulugia eslava

L'unicu museu slavicu in Tomsk, hè una galeria di l'artula privata. A cullizzioni di u museu hè rapprisintatu da diverse opere di u tema di a mitulugia u Slavica Slavica. U fundatore di u museu hà addupiratu l'idea di aiutà à ralivà e l'imagine russia storica in a memoria di i visitanti.

Museu di OAO Tomsk Beer

OAO "Tomsk beer", u beneficu di chì ùn pò micca esse stimatu, hè unu di i più antichi attempati in a regione di Tomsk. U Muscatu di a Cerveza di Tomsk hè statu stabilitu in u 2004 è conta a storia di l'impresa. In u museu pò truvà esibuli rari di u tarentanu XVIII-sèculu, cum'è mugs di cervecita, etichettatura è buttigli, è ancu più muderni articchiali ligati à l'impresa di casa . Per i visitori in u museu hè guidatu una scursioni, durante ellu pudendu amparà à fà cerveza. Tastings di novi variità di schmuggu è di prudutti d'alcoliche sò ancu purtati.

Monumentu à u rublu

Un monumentu interessanti di rubli, installatu in Tomsk, hè un rublu enormi chì pesanu 250 kg, fatta di legnu. Un rublu di lignu hè circheta 100 volte più grande ca un uriginali metalu.