Quantu ghjorni hè chickenpox chickenpox?

L'Adulti, com'è cunnisciutu, suffrunu di puddaru assai moltu più altu di i zitelli. A infezzjoni cun sta forma di virus hè carcu di una quantità di complicazioni irreversibuli è più in perikuli. Per quessa, assai persone, in particulare in u periodu di l'epidemica (oghje è invernu), sò assai interessati à quantu ghjornu a varità hè contagiosa. Sapendu u timingu precisu di a contagiosa di questa patologia virali aiutarà à evità a malatia, per prevene i pussìbbili cunsechi negattivi.

Quante ghjorni prima di a varicchia rash hè contagiosa in adulti?

Per risponde à a quistione propria, hè necessariu di studià detallu i miccanismi di sparghje u virus scrittu è i prucessi chì si passanu dopu a so ingressu à u corpu.

U periodu di l'incubazioni, durante e quali cunguli patogeni civi divivide è accumule in tessuti è limfa, hè di 10 ghjorni à 3 simane. U valore mediu di stu indicatore per adulti hè cunsideratu à 16 ghjorni. U termini definitu pò esse diventatu da aduità in 3 stages:

Cumu pò esse vistutu da i fatti più indicati, l'agentu causativu di a patologìa cunfermata sottumette à a cuncetazione demoniu è ferma attivu in tutta l'ultima etapa di u periodu d'incubazioni. Per quessa, un adulte infettatu cù a varicchia rèstalla contagiosa à i ghjente vicinu per 7-10 ghjorni prima di i primi simpatici spicifici - rascalli nantu à u corpu, a frebba .

A causa di l'assenza di qualchì signalatu significativu di a malatia à u tempu indicatu, hè difficiule, ancu quasi impedente, di cuntrullà a diffusioni di l'infezzione.

Quantu ghjorni hè a varicuna dopu a rash?

Ùn pienze micca chì a furmazione di a pelle nantu à a pelle chì hè tipica per a patologia scritta di blisteres indetta a sicurezza di u cuntattu cù u paci. U virus in u corpu cuntinueghja sempre attivamente multiplicate è esse liberatu in l'ambienti in alta concentrazione. Per quessa, i terapeute spessu spiegà chì quanti ghjorni a vina hè infatu da u mumentu di rash, indiant un periudu di 8-10 ghjorni.

Piuttostu pricisu, stu piriu hè determinatu da l'osservazioni visual. Un adultu infettatu hè cunsideratu cuntaggiu finu à chì dui succede:

Pò esse dichjaratu chì a varicedda di vigna hè una di e malatie più contagiosa. Hè periculosa per un ghjornu recordu di ghjorni, circa 20 ghjorni.

Tuttu u tempu specificatu chì u paci hà deve esse isolatu da una persona sana cù una salvezza di qualsiasi ligami esterni, in particulari di quelli chì in a zitella ùn si chjorte o ùn face cun l'origine di una varicotta .

Dopu à quanti ghjorni hè una varicedda ùn anu contagiosa à l'altri?

L'argumintazzioni supra indicanu chì a durata totali di a cuntenutazza di a variculu di colera hè di circa 20 ghjorni.

In cumunioni, a persona infettata pò esse di limitaria in i movimenti è i cuntatti dopu à u ghjornu assignatu. Dognu chì l'ora precisa di l'infuzzione cù a varicule ùn si pò esse chjarificata, hè megliu esse guidata da a presenza di sintomi specifici di a malatia, a so gravità, a rata di scumparsa di u rash è, sicuru, a guariscenza di a pelle.