Cattedrale di Alexander Nevsky (Tallinn)


I catedrali cunsacratu à u grand capu, Alexander Nevsky, sò assai numerosi nantu à u territoriu di l'anticu Imperu russu. Unu di u più famosu è majestuve hè in a capitale di Estonia . U tempiu hè cunsideratu bellu ghjovanu, nantu à u so cuntà un sulu anniversariu sèculu - 100 anni, chì si celebrava in u 2000.

Cattedrale Alexander Nevsky - description

A custruzione di a nova catedrale in Tallinn fù sustituita da u criscamentu attivu di a pupulazione Ortodoxa. Una chjesa di a Transfigurazione ùn anu più accade à tutti i parrocchiale. L'iniziatoriu di cullassà i donatori per a nova chjesa era u prìncipi Sergei Shakhovskoy. À u primu, i soldi ùn era micca datu bè, ma a situazione cambiatu drammaticamenti dopu un eventu - un salvamentu miraculu in a catastrophe ferroviaire di Tsar Alexandre III. In uttrovi di u 1888, u sovranu tornonu da a Crimea. Di colpu, u trenu hà sbulitatu da i rachises. U burlatu di u carru, in u quale a famiglia riali, fece fallu. Ma u rè ùn perde micca a so testa, ciaperatu in cori di i so spalle è a manteneva finu à chì tutti i membri di a so famiglia è i servitori sò stati fora. In quellu impidenti accidentu, più di 20 persone eranu sparati, circa 50 eranu ferite. L 'Ortodoxu cunsidarò questu un signu sacru. Eranu cunvinti chì a patrona di u re è salvatu a so famiglia. Dunque, a nova catedrale fù decisu per esse chjamatu in onore di Alexander Nevsky. Dopu à quessa, i soldi per u tèmpiu principiavendu à cullà assai più attivamente. L'ingiru tutale di donatori era quasi 435 mila rubli.

In u 1893, nantu à a quadra in fronte di u Palazzu di u Governatori, u locu per a futura iglesia era cunsigliu solenni. Comu signu di sta, una granca di coghju di lignu cù una altezza di 12 ssu anziani è un salute hè stata data quì. U prugettu era cumminatu da l'Academicista Mikhail Preobrazhensky. In vista di a photo di a Cattidrali di Alexander Nevsky in Tallinn, ùn pudemu aiutà, ma sapendu quantu ferma suprana in u sughjettu di l'edifizii di l'uriggini circustandati, chì sò fatta fatta in u stile gòticu. I so ciumi bulbosos eleganti sò diventati un accentu architettonicu chjappi in u panorama generale di a cità.

In April 1900 i porte di a nova iglesia ortodoxa fù apertu per i parrocchiale. Oghje hè un grandu esempiu di l'architettura sacru Ortodoxa di Tallinn.

A Cattidrali di Alexander Nevsky hè impannuta cù pannelli di mosaichi di pintu, a decorazione interieghjani cù a so bellezza è a grandezza. In a chjesa, ci sò three iconostasi di legnu di u legnu è quattru chjassi. Tutti sò fatti da u stessu maestru chì aghjau i cupuli di a chiesa - S. Abrosimov. A basa di u travagliu era l'esceze di u designer principali di a catedrale - Mikhail Preobrazhensky.

U campanellu più impenetrable in Tallinn, cumpostu di 11 campane, cumpresa a più grande campà in a capitale chì pisanu 15 tunnillati, era ancu assembledu quì.

Informazione pè turisti

Dove si trova a cattidrali di Alexander Nevsky?

U tempiu est situatu nantu à a Lossi Square (Libertà) 10. Si avete ghjunghjenu in Tallinn in trenu, da andà da l'estazione per questa chiesa si pò camminà in 15 minuti.

Hè piacevule per acquistà da u Boulevard Toompuieste. Passendu da a ghjesgia di Kaarli along Toompea per via di strada, puderete marchjarà in a Cattidrali d'Alexander Nevsky, chì si trova situatu in fronte à l'edifici parlamentu di a Republica d'Estonia .

Ci hè una altra opción - per venite da a parti di a Libertad Square. Passendu l'escaliera chì ghjè detrásu a "croce di croce" è andendu in più di a torre Kik-in-de-Kök , puderà andà à Toompea. Allora a via hè cunnisciuta per voi - finu à a fine.