U Museu Niguliste


A chjesa di Niguliste (San Nicolau) in Tallinn diventa una popularità senza precedente entre i turisti. È ùn hè micca surprisante, postu chì in un postu pò vede un bellu monumentu architettonicu di u Medievu è visitate un museu interessante dedicatu à a storia, a religione è l'arti. Esposizzjonijiet, situati direttamenti sottu à i archi di l'anticu santu sacru, acquistate un significatu ancu più profcu è u valore speciale.

Storia di u museu church-niguliste

A Chjesa di Niguliste hè stata custruita in u 13u seculu da i traduttori tedeschi chì fundaru una settimana in queste paese, avennendu da l'isula di Gotland. À quellu tempu era solu una capela petite, postu chì ùn anu micca esse fondi privati ​​per a custruzione di i paisoli. U novu tempiu hè statu dicidutu per esse chjamatu in onori di u patronu di tutti i marittimi, marcanti è artiggiani - Nikolai the Wonderworker.

Oghje, a Chiesa di San Nicola hè unu di i più visitati da stu tempore turistici in Estonia. Esistaru esse tistimonii permanenti è temporanevi quì. Grazie à u dissenyu architettonicu originale di l'edifiziu, l'internu hè una acustica soruissima, hè per quessa chì parechji cuncerti di a musica di l'orgue è i bandi corale sò spessu mantene da quì.

Chì pudete vi vede à u museu Niguliste?

I amate l'arti è sapè di a cultura storica avè un veru piacè di visità questa iggia-museu. Sottu i so arcaghji sò cullate travagli di a cullizzioni di l'arti di a ghjesgia di u Medievu è u piriodu primu di u Novu tempu.

I esempi più preziosa di u museu Niguliste sò un pezzu di a pintura di Bernt Notke, "A ballà di a morte", datata di u fini di u seculu XV. A parte supravvivenza di u famoso canzolu di 30 metri hè una tela di 7,5 metri di longa, chì dette 13 figuri chì personificanu i più capaci di u populu di u mondu cristianu.

L'altru "perla" di u Museu Niguliste in Tallinn - a retaglie di l'altare principalu di u tempiu cun duie pariglii di libretti in 1481. Questu hè unu di i pochi altare alate di a scola in u Nordu di l'Italia chì anu subitu in u mondu.

Inoltre, u museu t'hà parechje altre valuru exhibitu storicu:

Ci sò in u museu Niguliste è exhibiti interessanti di curiosità in relazione cù a vita di e persone maiò. Eccu, per esempiu, pudete vedere a cullera di Lenin, i scritte di Hetman Mazepa, u nota di Mozart, u scogghiu di Petru I.

E sempre sempre assai turisti in una manifestazione inghjinante - nantu à una tavula larga ci sò veli di vetru cù parechji grassi è e piante di u Medievu. Propriu à ogni capacità hè un saccu negativu, in chì pudete spusà a manu è pruvate à tuccà l'exhibiti.

Un locu separatu in u museu hè u Pantry di Prudutti. Hè in l'antica sacristía è custituita da 3 parte: a argentu di a chjesa, l'argentu di i travaglii è i guirmirsi, a argentu di a Fraternità di i Chichie.

I esibiti impresi cu a so bellezza è a sofistiction. I posti facianu platti Eucaristichii luxurii, cunfitti majestuosu, vaghjime di l'anziani di gremelli, medalloni, rini medievali.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

U museu Niguliste in Tallinn hè situatu in u Monte di Harju vicinu à Toompea in Niguliste Street 3. Una torre alta cù un spire di a storia barocca è visibili per quellu chì avvicinà da ogni uccisu.

U tempiu hè dui minuti caminate da a Piazza di u Cittatu è a Piazza di Libertà. Sì vinite da Toompea, pudete passà per e scala in Luhike Yalg Street.