Old Town di Tallinn


In a capitale di unu di i stati europei sviluppati, chì hè cèlebre per u mondu sanu cù u più altu livellu di l'educazione, u sviluppu di tecnulugii muderni, i cumunicazioni mobilii, a GSM-riti è i sistema di cibertàmi di sicurità, hè un locu unicu chì u tempu s'hè firmatu da 500 anni fà. Hè un locu magicu è encantadoru di a cità di Tallinn. Parechji seculi, un megliu fortificà hà tutatu da i nazioni inevitavanu. Oghje, pare chì avà pruteghja l'Antica Cità da u prufrontu è l'ingannità di u ghjornu oghje. À crucianu l'altra parte di u muru, cum'è s'è tùtu in u passatu, i carru abbruciati cù cobblestone impreviu, i numerosi spiers di e chjese, i case di i splendidi vignaghjoli è l'artisgianu chì tagliò u celu. Quì, finu à quì, a chimney sweeps sò chjamati per puliti i pipi, ma per vede induve u ventu sopra, ùn si trovani micca in u smartphone, ma à u vechje Toomas, sopra à l'altizza.

Storia di u Vechju di Tallinn

I primi assentimenti in Estonia nantu à u territoriu di a Casona Vieja di Tallinn appareru in u 1154, ma, sfurtunatamenti, ùn ci era micca edifiziu di quellu periodu. U centru stòricu di a capitale hè un monumentu culturale è architetturale di i periodi danesi è anessi. Ntô 1219 a cità era catturata da i Danesi è, per esse à mantene a so dominazione, cuminciaru à sustituiri li fortificazioni di lignu cù i petri. À u listessu tempu, u fundazioni di trè cedi di mitritoriali fù stallatu: Domsky, Niguliste è San Olaf.

Dopu à u trasferimentu di Tallinn à l'Ordine Livonianu in u 1346, u periodu Haneaticu accuminta. Situazione privata di a cità causò un interessu aumentatu da questu di u mercatu è l'artiggiani. I Ciavusicamenti sò attivamenti accuminciati à esse custruitu da edificazioni civili è edificazioni residenziale.

Oghje, a cità vechja di Tallinn hà cumpritamenti guasgiu u so attuale. A mura di stidda facia sempre cambiata, l'edifizzioni in i vecchi veinticelli, custruiti in l'era muderna, pò esse cuntades à i dete. U centru hè sempre, cum'è parechji anni fà, divisu in dui parti: Upper and Upper Town (Vyshgorod).

Viteddu di Tallinn: Old Town

Sè vo site avete visitate a capitale di Estonia, avete a vostra viaghju per avè esse almenu dui o trè ghjorni per un passaghju in u centru. Perchè a risposta à a question "Ciò à vede in a cità vechja di Tallinn?" Hè assai inambiguous - "All!" Literatu ogni palangre hà interesante.

Per urdinà un pocu, pruvatu per fà una selezione di i posti più visitati da i turisti, dividendu oghje cum'è u caratteru territoriali.

Top Sights:

Ciò chì vede in a Cloches de l'ajuntamentu:

Sights of the Old Town, situatu in Tallinn in Pikk street:

In vista di a photo di a cità vechja di Tallinn, deve esse nutatu chì ci sò assai torres antichi, fortificazioni è bastioni priservati quì. Ùn hè nunda chì a capitali di Estonia hè cunnisciuta per u fattu chì ùn hè mai statu attaccatu in a storia.

Cusì, i turri è e porte di a Cità Vechja:

Cammeseanu longu a strada di Viena, assicuratevi di visità u Vecchiu Mercatu, u quartu Latinu è a Chiesa di San Nicolau a Piazzu.

In a parti miurica di a cità, ci sò duie chjese più grande: a chjesa di Niguliste è Rootsi-Mihkli.

Per apprezzà assai l'encantu è u valore architettonicu di u centru stòricu di Tallinn, scalendu una di e stagioni di a Cità Vechja:

Pudete ancu vede à a ricerca in Tallinn incantata a torre di a chjesa di San Olaf. In u Medievu, fù ricunnisciutu com'è u più altu di tuttu in Europa.

Musei di Tallinn in Old Town

Per diversificà l'oziu, cammendu per i strade antichi di u centru di a capitale, ricumandemu à visità musei interessanti di a Casona Vieja in Tallinn:

In a cità vechja sò un postu più induve l'avè iri à i figlioli. Questu hè un museu di mazzulanu in Pikk. Quì ùn puderebbenu micca solu l'ogetti di l'abitudini inzuccarati da a massa di zuccaru è d'amandula, ma ancu pruvate di preparà ricordi dolci per a memoria è pruvate ancu a famosa finesse estonia.

Legends of Tallinn about the Old City

Cum'è a legenda folklanta assicata cù i cità medievali, i leggende di a Casona Vieja di Tallinn sò assai simili à l'historii di horrore chì sò dettu in un sussisteru susseguru da u focu. Ma chì cosa fai, u tempu era cusì. Allora, i leggi più famosu di Tallinn:

  1. "Casalinga di u Diavulu" . Una volta, per un cagiunatu scandale chì era in una dispirazioni sia à casa, mentre spulava tutta a so furtuna, un stranieri hè vinutu è dumandatu à celebrà a matrimonio nantu à u top floor di l'edificiu. Hà avianu una cundizione - nimu hà da andà in questa notte. U mercatu di ruina accunsenu. À a notte, a musica era intesa à a cima, passi è felice risata. Unu di i servitori ùn era ancu senza firmà è di sicuru facia u passaghju à u second floor. U ghjornu hà mortu in sùbitu, dicendu solu chì avia vistu a festa di u diavulu cù i so ochji.
  2. "U Bé . In u seculu XIV in u mità di a cità fù un grande. I locali detti critici chì vive una sirena, chì in a notte caccia per i so capicucalli. À i spiriti mali ùn esci micca di u so babbu, a ghjente hà cuminciatu à tuttà i misgi, pruvatu à fà cajole a sirena. Nanzu, i misgi sò cunsiderati messageri di l'altru munnu, perchè ùn anu micca sentitu affettu per elli. In u XIX seculu, u cundottu s'addurmò è, in u 1980, hè stata missa in u prototipu. Animali ùn hà nuddu prupone naturali.
  3. "Merchant di a pelle" . Probabilmente a legenda più spumbidali di a Casona Vieja di Tallinn. Diciamenti chì in u Medievu Eppuru ci hà vicinu un cruel Commander Puntas, chì hà urdinatu à cose in i so attelli di travagliu a cose di a pelle, chì avia riuscu da i prigiuneri. Irnicamenti, mortu d'un cannonball, chì hè cascatu in a barca, induve u nativu era flotante. E quellu ghjornu, i pistoli sò salutati in onuri di a so vittoria. Dicenu chì quandu Puntas hè ghjuntu à l'infernu, ùn era micca permessu di vultà per terrible atrocities. L'Angel di a morte dice chì l'ànima di Puntas vi truvà a pace quandu vende tuttu ciò chì era stata da a pelle di u populu in u so ordine. Dopu questu, in a notte Tallinn, un cavaleri in una cavazza in un cavallu ghostly, è offre e passerelle per cumprà borse, saddle è sacchetti.

Hotel in u Vechju Città di Tallinn

Hôtels à cinque stelle in u Vechju:

Hôtels à quatre stelle in u Vechju Città di Tallinn:

Pudete ancu pruprietà l'hotel di stijinge in Tallinn in Old Town ( Rixwell Old Town Hotel , Gotthard Residents ) o stia in u locu ( Zinc Old Town Hostel Tallinn , Viru Backpackers Hostel ).

I ristorazioni di Tallinn in u Vechju Città

Di sicuru, ci hè micca scassatu di stabilimenti in u centru turisticu di a cità induve pudete manghjà. A maiò parte di e cafeti è i risturanti si trovani in a Cattedrale di l'Agljale, u Viru Street è in petite cammelli chì purtanu da u Palazzu di l'Isula à a Libertad Square.

Sè vo vulete un manciatu senza costu, recomandammu visità i posti persunali:

Ci sianu ristoranti di a categuria di u prezzu media in a cità vechja di Tallinn:

Principale di ristoranti in u vechju di a cità di Tallinn sò quasi tutta di decoru in un modu medievale. Questu è Juusturestori nantu à a strada. Nunne 14 è Olde Hansa à a strada. Vana-Tugr 1, e Peppersack in a strada. Vana-Tunr 6. Ci hè ancu stabilimenti di a cucina moderna estonia. Oghji populari hè u restaurant Leib da a strada. Uus 31. Vulete pruvatu quarchi cosa inusual? Allora andate à l' agagliatu restaurant Balthasar Küüslaugurestoran , induve pudete mandate ghjuncelli cun l'agliu.

Cumu ghjunghje?

In u Vechju di Tallinn, a maiò spessu passanu per a Viru Porta o l'antica Porta di Fiur. Pudete spuntà da questa stazzione cun un paese. L'estazione di ferrovia hè di dui minuti di passighjà, è da a stazione di l'autobus 15-20 minuti.

Quasi tuttu u tempu di u perimetru di e fruntiere ci sò parechje altru di trasportu publicu: trammi, autobus è trolebus.