Tom Ford hà parlatu di l'addiction di prutezione è di u scantu di perdiri un figliu

In i marghjulini di u travagliu di a moda ùn hè micca chjaru di parlà di i vostri punti debbitori è di prublemi, teme chì voi esse inutilizatu è senza invucazione, si fa piste cù i vostri vici in un cercolu di i so amici cari. In l'ùltima issue of Out magazine, Tom Ford hà datu una entrevista francu è hà admessu chì hà da prublemi seriu cù a dependenza d'alcoolenza è l'unicu chì li aiuta à mantene in cuntrollu hè u so figliolu.

Per via di u travagliu fructuali, Tom hè stata premiata u titulu di "L'omu di l'Art-2016", chì induve amuzione u so ego, ma fa un reconsiderà a so attitudina à a so vita è manere di fà gloria.

Aiutati da u so figliolu per supremu a dependenza à l'alcoolfu!

E successi, talentu, performance è idee di u diritturu chì causanu admirazione è invezza, longu tempu ùn pudere micca affruntà di "dimònii internu". Parece chì era statu capace di rializzà tuttu ciò ch'ellu avia sdirata. In l'entrevista, parlava di i sicreti di a so lotta spirituale è a realizazione di desiderate, chì sò datu più forte. Quale sustene u tutale di questu tempu è aiuta à creà?

Tom Ford hà mai ocultu chì era un omosessuali apertu. In settembre di u 2012, u designer addivintò impegni à u so ghjurnalista sceltu Richard Buckley. A coppiu hannu statu nzemi per più di vinti anni è a decisione di cumunione un figliolu, per elli, era deliberatu è equilibratu. Quattru anni fà, cun l'aiutu di una maternità sustegnu, un zitellu figurò in a famiglia, Alexander John Buckley Ford.

Sicondu Tom, a nascita dighjà u so figliolu è a felicità in u matrimoniu ùn a purtalla pacìta di mente è surtite da a depressione. U designer ammettò chì hà avutu prublemi di avè è ellu circava una buttula in l'alkohol, ma solu l'età di 40 avveia chì ùn pò micca cuntrullà a quantità di l'alkoħolu è a droga cunsumata. In una entrevista cù u New York Post, Tom hà spartutu:

Iu vulia sempri i zitelli, ma u volu di i carrieri è i prublemi eterni puseru u me sònniu di un figliu à un tempu dopu. Quandu Jack hà appare in a nostra famiglia (chì hè cumu chì Alexander John hè chjamatu in a famiglia), era in una cundizione seria è ùn pudia micca cuntrollu stessu. U più bruttu hè chì aghju permessu di esse ghjustu vicinu à u zitellu in una manera pocu affascada. Hè difficiuli per capisce chì a volta l'abbandunò nantu à a scala, è in altru occasione, accidinamente cume un cigarette.

Per creà è vive per u futuru di u so figliolu!

Tom Ford ùn hè micca ammucciatu chì l'omi idealizate i travaglii parenti è ùn capienu micca tutti i rispunsabilità è e cumplicità. Solu in u tempu, hà realizatu è esprittu à i ghjurnalisti chì:

U figliolu hè a sola persona per quale ùn ponu sacrificà. Dopu a so aspettu, purtai pensamentu di l'autodeterminazione da a mo capu. A paternità hè diventata una lección impurtante, però impurtante per mè.

Di sicuru, Tom Ford hà dumandatu à assistenza medica, dopu un cursu di riabilitazioni, hà fattu scundizà in u mondu di a moda è di l'arti di film cù nova forza. Partendu da u postu di dirittore creatore di Gucci è d'avè a so propiu marca Tom Ford, in l'ultimi anni, si rializzeghja in l'industria di a film. A pittura "Lonely Man", libera in u 2008, amparò cum'è un direttore talentu, u lettu di a seconda film "Sottu a cupertisa di a notte" se realizarà u mesi vinile.

Leghje ancu

Semu sicuru chì fin'à fin'à a lotta cù debili di l'internu, seremu a pudeti aduprà no solu e cullezzione d'autore novu, ma ancu l'opera di u direttore è l'opere del cinematograficu.