L'acqua di ficus in casa?

Ancu l' arburi di ficu ci sò cunzidirati pianti piantivianti, ma cura di elli ancu eseguite u cumplizzioni cun certe cundizione. Per esempiu, hè assai impurtante di sceglie u vostru locu per u vostru ficus - luce, ma senza raghju di u sole. Amori di sti prudutti di i fiori, sò assai indeseziuli di movime è movime.

Un puntu impurtante in a cura di a pianta hè riei. Scupremu cusì à l'acqua di l'ficus in casa, perch'ellu si sviluppa in una floritura bella è sana.

Quante hè corta per acqua per un ficus?

U primu regnu quannu cura di un ficus di qualcunu tipu hè a cunnisciuta "stagghia d'oru". Inverimentu, ancu a seculu, hè assai preghjudiziu per e piante. Impussibulemente affettatu di l'umidità eccessiva nantu à a cundizzioni di e radici, chì pò inizi à a putenza, è ancu spargente di regu ripastu cù u fogliu di l'oliu.

L'acqua per a irrigazione di u ficu di qualchi varietà deve esse legnu (si teni n'anticchia 24 ore) è caldu caldu. A strada, se l'acqua hè cullata in a panetta, deve esse sfulatu.

Nun mai burbonate a misura di a terra à una temperatura baixa di u fiore - questu ficus ùn piace micca. U stessu pò esse ripetutatu di rege cù acqua dura fredda.

Per quelli chì ùn anu micca cunsultatu di cumu quantità hè necessariu di acqua di u ficus, ci hè una regula più. Questa vaghjura intera s'ecchianu un regnu comu u siccu s'assicuta, più preciatu, a so capa superiore. Se secarone nantu à 1 o 2 falanguli di diti, significa chì hè ura di umietta u ficus. Per specimens più grande chì cresce in testi pruvinenti, hè permissibile à secredu a terra 7-8 cm.

In più di rinsentu, u ficu hè vulgari à sprachjaru, perchè questu nativu da i tròpichi apprezzate assai l'aire nè. Ùn fate micca pariu di u tempu à u tempu d'asciugà e foglie di a pianta cun un pappagallou umitu per ridivà di u polu è tracce di gocce.