Cumu si sviluppa chiuve di pimenta negra?

U pezzu negru hè una spice cumuni è assai assai assai in u mondu. Hè ricunnisciuta per coglie i frutti da una pianta perenne di a famiglia di pepite. Hè cultivatu per acquistà diverse varietà di spezia, secondu u tempu di a cugliera è a manera di prucessu.

Dove un pagliaru neru creci?

L'habitat naturale di u pappaddu nìuru hè l'India, a regione Malabar, chì oghje hè chjamatu u statu di Kerala. Geograficu, stu locu si trova supra a costa suduvestu di l'India. In seguitu, sta zona fu chiamata Malihabaru, chì traditu comu "terra di pimienta". U sicuru nomu di pepite nìvuru hè u Malabar bacca.

Sicura chì, in u tempu, u puminu cuminciò à essa cultivatu in altri paesi di u mondu. Cundizioni ideali per u so criscenu sò un clima calda è umidi. Cusì, prima di tuttu, si sparse in i paesi di l'Asia di u Sudu, à Indonèsia, Africa, u Brasili, Sri Lanka è Sumatra.

Quandu si dumandatu se pepite nìvuru criscinu in Russia è induve si trovi, pò esse rispostu chì, postu chì stu paese hè nantu à a lista di i primi cunsumatori di pimentu negru, hè cultivatu, ma micca in una scala di produczione, ma per cunsumu propiu in direttamente nantu à i fenomeni.

Cumu a palla nera cresce in casa?

A pianta si senti bè nantu à u canale è vicinu à u ventu orientale è uccidintali. In a primavera è l'estiu, devendrà sempre spessu, chì ùn permettenu l'assectamentu di u locu. In ogni modu, u so nuddimu ùn hè micca utili per pepite.

U pimientu duverni boni umidità, altri falla ferita. Cusì avete bisognu à sprezzà a vostra pipa duie volte per ghjornu cun acqua brutta è sali. U prugu stessu duverà esse mette in una paletta cun turrenti foddi o turfatti.

A primavera è l'estate, a pianta duverà esse alimentata da fertilizzanti minerali. In l'invernu, quandu a pianta hè in locu, ci vole à mantene in un locu luminoso.

U trasplante di pianta hè fatta annantu à l'annu o dui anni. Cum'è u solitu sò adattatu mischimentu di foglie è turf cù a turba è l'humus in proporzioni ugguali.