Culla turca: crescente da e zesi

Quandu i paisacciu di paisaghji creanu un altru prughjettu di u cullina d'Alpi, è i floristerie cullettinu di cumpunimenti fiurali fiori, stanu quessi è altri sò ricurdati trà i primi ornamenti nantu à i carnati. Quelli di sti belli fiurimi sò una variità infinita. Sò diversi in culori è senza pretensiuni di cura, si mantenenu freschezza per un pezzu dopu tagliatu, è cumu si u paisaghju hè animatu, ùn pò micca esse trasportatu in nisula parolle. Unu di i rapprisintanti di sta fratellanza hè u carnaticatu turcu, annantu à u crescente di quale semi avemu parlà oghje.

Culla turca: varietà è spezie

Ma prima di parlà di cresce u carnaticatu turcu in u vostru situ, avemu acquisto cù sta maravigliosa florente vicinu. U sicuru nomu di questu carnu hè u carnival barboue. Hè vicinu à e so fiori chì ci sò chjardu edda di i fiori, assai com'è una barba bianca. A terra natale di a pianta hè u Mediterraniu. Hè multipluete per esce e staghjunati è hè cunsideratu una biennial. In u primu annu, u carnivalu di Turchìa pruduce rosette in u verde, è in u seculu annu in u ghjugnu à lugliu, una catifa aperta è tutta di carpera spetta nantu à a terra.

Quant'è i culori di un carnaticatu turcu, quandu vulite dì per separà. Puderanu cum'è un mondu chjucu da biancu à borgozzamentu, è cù un capricci di culore, cum'è una banda di farfori esotico o un carattere di fantasia di u conte di fata orientale. E ogni volta da i graneddi di a listessa varità, pudete truvà colti novi imprevisi. U cultivo da i pezzi di i crappi turchi hè un esercitu è ​​micca difficultu, è avà vi vede per voi stessu.

Cumu cultivatu un clavone di pavone da e cavalli?

Comu chjaru annunziatu, u carnaticatu turcu pò ripruduce e tante e tannaccii è e manni. Cuttings ponu ripetiri ripetuta u culore è u patronu di a generazioni precedente, è crescente da e crescenu permette à ogni tempu di riciviri qualcosa di novu. E a seconda varianti di multiplicazione di carnadiu u territoriu riccu per u paisaghju di u disignu, ancu s'ellu u pruprietariu di u situ si riferisce à i principianti in questa materia.

Ci hè ancu dettu chì un carnaticatu turcu pò cretà d'un sole apertu è in un locu ombrezu. In ogni casu, u sughjettu in i dui casali sò deve esse chjuche è sò stati di sabbia, foglia di humus e torba terrestre in parechji ugguali proporzioni. Sempri di i graneddi di u carnaticatu turcu hè fattu in una distanza di micca menu di 15 cm, perchè sta pianta in u futuru pò espansione assai, è ùn hà micca pussutu bè nutriente di a superficia.

A strada, quandu u clavu creci, ellu traspirarà cumplittamentu i bande d'erbe, perchè ùn devi esse chjappà. A prufundità à a quale sò stati affucati annantu à a pianta ùn hè più di 1-1.5 cm. Dopu quì, u lettu hè bè raviatu è coperto cù una film. Sì i fiaschi sò troppu grossu, pò esse finti o traspurtati in più spazii sparte.

Quandu hè megliu sridà un clavulatu turcu?

In quantu à a quistione, quandu hè megliu à cantà u carnaticatu turcu, ci sò duie opulentai. U primu hè di suminà in a primavera, in u maghju, è l'aostu, i ghjovani piante sò se divorciati per a residenza permanente. U secondu hè di siminari li semen per l'invernu in uttrovi. Cù a varianti di l'invernu, u pruduzione si sviluppau sicondu u stessu scenariu cum'è a primavera, solu cunti senza sapori sò micca acquessi. In a primavera, i graneddi serebbe per u invierno s'arriveleranu è in ghjugnu-juliolu u craailu ghjovanu pò esse disintegratu.

Avete cura di u carnival turcu

Se in a vostra zona u solitu spertu, ligere è fèrtilu, alla cura per u sughjettu di u filu seranu ridduciutu à una sola alimenta in u maghju è u regnu minimu periculu di e piante sottu a razzi. In generale, si intolleranu una bè furtuna, ma di l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'acqua. Cusì in questu casu, hè megliu per sottumessu più cà à u swamp.

Per fà chì i carnati fiurinu, chjude e riveti biodegradabbili. A pianta "pensare" chì hè necessariu di parturisce i semande è a fioritura rimettimu. Sì i caseddi cù e manciari ùn sò micca stampati, u giardinu di fiore s'actime cun ellu è in u futuru ti piacevi cun novità cumminzioni di mudelli è culori.