Variità autonò polinizati di colti per una serra

I variità autonichezzate sò boni, postu chì a qualità di a crescita ùn hè micca cundizata da u clima, a maiò parte sò rapprisentanti di variità inizjali. Una maravillosa solu per quelli chì vulete coglie pepino in a primavera, se preferete i variità d'invernu per l'urtulanu.

Qualchese tipu di cucumari hè megliu per pona in un invernu?

Comu regula, u crescente in e cundizzioni di u vitale hè assuciatu cù un gastu abbastanza grandi. Cusì, se selezziunate u pumini autollinati, dopu trà e variità iniziale è di vendita per l'invernamentu, per chì tutti i vostri esforzzi pagonu. Quì sottu hè una piccula lista di variità chì anu pruvatu è avè l'amore di i ghjurnati:

  1. In cerca di variità di colti di pumini per i greenhouses, fate l'attesa à a varietà "Claudia" cù a so timparenza è a generalità di u fruttu di i frutti, l'assenza assicurata di l'amarezza. A varietà resistenu i malatii, u folla hè chjuca, è questu hè u mutivu di u pagamentu per u numeru di frutti cuglieriati. A varietà pruduciùtu di i pepini per i greenhouses pò esse attribuiti da salvezza è "Famiglia amici" . Questa varietà hè distinata da un fasciu fructuali, in un ovariu hè custituitu parechji frutti. E duie varietà pò dà a 27 kg da una piazza.
  2. Ci hè un bonu selezzione di varietà di partenocarpiu di colti per l'invernamentu. Queste i pianti ùn mancu bisognu di u polinamentu à tutte e generalmente, cù a frazzioni femminili. Quessi sò i prudoli di u gruppu F1. Per rigioni cu un pocu nùmmuru di ghjorni assicurati, Glafira hè adattatu, cura perfetta assai malatii è peste. Un bonu pruduzzione in "Izumrud" , ma ùn pò micca tollerà l'ingrossu di e piantazioni. Frà e varietà di partenocràpicu di colti per l'invernamentu d'interesse hè a varietà "Mazai" cù a prima maturazione è altru rendimentu.
  3. Unu di i primi formi di cucumari per i greenhouses hè di pruvalla "Spring" è "Zozulyu" . À u salottu frescu è un cane in l'inverno. Sti varietà di pezza autollinati di cucuzzuli per l'invernamentu ùn furnenu micca amare.