A Preghera di Ghjesù - cumu per pricà per andà è di manera chì aiuta?

Unu di i pezzi più putenti, ma petite per u Signore hè a orazione di Ghjesù. In qualchi linii hè un sensu sensu: hè una dumanda à u Figliolu di Diu per u perdonu, a prutezzione è l'aiutu. Ricurdativi di u testu simpricimenti è ripetìli à ogni mumentu, se ne necessariu.

Preghera di Ghjesù - testu

Per principià, vi vùagliu dì chì ùn ci hè manera di sapè chì hà compilatu stu testu di preghiera. Ci hè una versione chì hè Macarius di l'Eggittu, cum'è Ghjesù hà scrittu assai maximi cristiani. Infatti, a precorsione di Ghjesù ùn hè micca una petizione ordine, ma una breca confessione di a fede cristiana, perchè Ghjesù hè chjamatu Figliolu di Diu, confessa à Diu è u credevule pede praticà. In ottu parolle sò tutti quelli messagi di evangelu.

Per appellu à i putenzi superiore per esse a più efficace, sia necessariu piglià un numeru di certu cunsiglii riguardanti a curretta di u testu di a preghiera. Hè megliu d'amparà e parolle da u core, ma hè impurtante duranti a lettura micca di reordienza in i posti è micca di sbagghià. E parolle di a orazione di Ghjesù ùn deve micca esse ripetutu mechanicamenti, postu chì ùn si deve micca solu di cumprenderà u significatu di ogni parolla, ma ancu per invistiscia a fede in questu.

Cumu Ghjesù riri?

Clérige argudiate chì un testu di preghiera simplicitatu pò cuncentra e forze spirituali, spirituali è fisichi chì aiutanu à una persona in a vita facenu cun diversità di prublemi è alcune i so scopi. U puteru di a preghiera di Ghjesù aiuta à ottene l'integrità in l'anima, chì hè impurtante per una vita felice. Inoltre, aiuta in tali situazioni:

  1. Promettenu u sustegnu di equilibriu psicologicu è sullivante di parechje malatie.
  2. Dà una prutezzione enormosa, chì pruteghja contru diversi tipi di prublemi, per esempiu, u spùritu, u gattivu bisognu è altri prublemi.
  3. A preghiera di Ghjesù prende davanti dimònii, aiutà à trattà à l'ochju malu, curses e altre negatività.
  4. Cù a ripetizioni regula, u testu di preghjudiziu favorezza in tuttu l'esfera di a vita. Comu u risultatu, una persona di principiu cumincià à avè un supportu invisibili in tutte e quistione.
  5. Hè cresce chì a orazione di Ghjesù hè capaci di purificà da i peccati, per quale dopu a parolla "tenete pietà di mè", deve cunfessu i peccatori, aghjunghje "piccatu" è i vostri peccati, per esempiu, cunnuzendu, oddiu, invidia è cusì.

A Preghera per una altra persona

Aduprate un testu di preghjudiziu chjusu indirizzatu à u Figliolu di Diu, ùn puderebbe micca solu di leghje per ellu stessu, ma ancu per i pezzi cercati. A preghiera di Ghjesù hè guasciuta ogni maladie, aiuta à a strada, pruteghja, guia a via ghjusta è cusì. Se ci sò prublemi, l'aiutu di i pezzi cercati seranu necessarii. Hè assai sèmplice: prima avete bisognu à vultà à Diu in i vostri parolle è dumandate per un altru persone, è poi lea a orazione di Ghjesù. Sì una persona hè malatu, u pregiuneghja megliu vicinu à u so lettu.

A Preghera di Ghjesù - comu preziò?

I prudutti di preghjudizii ùn sò micca un poema, per quessa, ci vole ch'elle averebbiutu sicondu certu regule. Pigliate cunsiglii cum'è questi leghje leghjendu l 'ore di Ghjesù:

  1. Puderete pricà in ogni locu, u principale hè di avè un brame sincertu è grande fede.
  2. Hè impurtante centru in a dichjarazione, per esse, per ùn esse distractatu da nunda. Pigliate i pinseri stranieri è svultà a fantasia.
  3. Hè megliu per sità in silenziu durante qualche tempu di cuncentrazione è puderete andà principiatu per pregu.
  4. Dopu à a pronunzia di u testu di preghiera, pudete turnà à u Figliolu di Diu in u vostru propriu parolle.

Preghera di Ghjesù - Tecnologia respiratoria

Hè cresce chì, se apprenza à monitorà correvule è dirighje i vostri signalazioni o funziunalità di u corpu, pudete pudè rinfurzà a vostra cuncintrazzioni nantu à a prichera. Hè utilizzatu per a tecnica di Ghjesù Prayer à l'entrata, chì hè faciule d'aprè. Mentre leghjite u testu di preghiera, avete bisognu di respirazione, è aghjusta u so ritmu à a preghiera. In a maiò parte di i casi, a prima parte si pronunsi nantu à inalazione, è u sicondu - in exhalazione. Altra opzione - A preghiera di Ghjesù si pò leggi in u tempu cù u latru di u core.

A razza di Ghjesucristu annantu à u Rosario - regula

Parechje ùn sanu micca, ma per u cuntestu di e prichere è l'araghji sò spessu usati perlegi - perli, cullati in una stringa cù una croce. U testu di preghiera principale, chì hè lettu cù l'aiutu di i perli, hè a orazione di Ghjesù. U primu a usalli era San Basile, u grande, per pricà micca micca sicondu i libri, ma sicondu un certu numaru. Hè nutate chì in u monasticisimu sò customizà chjamà rosarie una spada spirituali, postu chì sò dispunziati durante a tonsura.

Hè vale a pena cumprà per leghje a prigione di Ghjesù in u rosariu, perchè prima di pudè aduprà stu attribuiu, hè cunsigliu di dumandà a benedizzione à u prete. U significatu di l'applijazione hè simplicemente simplice - ogni alte hè una preghiera. Hè necessariu aghjunghje u cordone trà i dui diti è u focu à l'altra fini. Hè megliu di pruvà di scunfinisce i rosariu per chì nimu vede.

A preghiera di Ghjesù - quanti volte, aghju bisognu di ripetiri?

Ùn ci sò nisuna restrizioni in i reguli di e chjesa riguardu u numaru di repetizione di u Pregu Maria. Ogni omu hà u dirittu di stabilisce quanti volte per ripetiri u testu di a preghiera, per quessa impurtante è ascultallu. Hè vale à sapè quandu a orazione di Ghjesù hè cuminciatu à aiutà, cusì hè crede chì un appughjatu à u Figliolu di Diu cumencia à l'acte quandu una persona senti a paura di moità, l'alegria è si dispensa di sensazioni di disgrazia.

In u Periculu di a Preghera di Ghjesù

Hè cresce chì e forze scuru sò più prubabblità di "attaccallu" e persone chì pricavanu à u Figliolu di Diu. I Cléricu sustene chì questu hè dovutu à u fattu chì a orazione di Ghjesù per e donne è l'omi hà un putenza tremosa capaci di guidà una persona à u paradisu. Per guidà a "vittime" à u partitu scuru, i dimònii cumincianu à revelà à l'omu i so piccati, è inspiranu cù u pensamentu chì a salvezza hè impositu. Hè ricumandemu chì ricivete a benedizzione in a chjesa prima di l'usu di u Pregu di Ghjesù è cumincià cù un pocu nummu di i so ripitizioni.

Hè impurtante prestu attenzione à l'osterni spirituali pussibuli chì ponu apparece in leghje l'ore di Ghjesù. I Clérige argude chì ùn deve micca fà di leghje una preghiera, una quantità maiò di tempu, postu chì ùn hè micca quantità. Duranti u prucessu di u pruteziu, fate cuntzertusivu di l'umilità di u spiritu. Tentati ùn sò micca parechji primi staddi, ma dopu un pocu tempu, perchè un mentor spirituale anu spirituale hè utili. Ancu there are situ situ è ​​questu hè particularmente difficult to give specific words. In questa situazione hè necessariu di trattà cun cura, attraversu à a prufundità di u significatu teologicu.