Motivi statiali

A moda in u stilientale orientali hè assai diversa, perchè include elementi di stili etnicu di i pòpuli di tutte l'Asia - Giappone, Chine, India, Tailanda, u Mediu Oriente. In questu articulu, pruvate da identificà e caratteristiche più caratteristiche, cumuni di u stile di questa regione.

Ughjetti orientali in vestiti

U cuteddu di l'uccidintali hè una magica larga, petite collarle stand, cinture anch'i, robba cun un olfattu, buttigli, vestiti d'una cammisa è un kimono.

U vestitu cù motivi orientali pò esse minimalisticu, in u spiritu di u Giappone, è pretentious, luxuali in u stilu di i paesi arabi. Cumunu di elli hè l'amore di i beddi tessili - un satinariu brillanti è soffici lustru, capelli finu di ghjuvelli è organza, brocade, adras e shoi.

In ogni casu, i paesi arabi sò carattarizati da robbi più liberi, chì ùn abbretendu u corpu, lamessi multilettorii, diversi draperi. A moda in l'articulu nant'à u Giappunese pò esse fermu, cutu minimalista.

E donne orientali sò particularmente fugliati di cumpunenti è ghjuvelli - assai catene, archetti luxurii è colti massi, braccialetti è ghjuvelli per a testa - tuttu questu hè una parte impurtante di l'imaghjini.

Stampa in u tipu orientali

Una stampata in u stilientale orientali pò esse dispunibuli multi-culore è monocromo.

Piatta spessu in l'imaghjini incù motivi orientali, ci sò ricami e disegni, speciali cunti cumplessi, cù una grannizza di petite chjassi.

A maiò parte di i stampe in l'Asiaticu sò parechje mudelli di pianta è di fiori, di l'estrazzioni, di u gradienti di u culore, di i draghi, di i fiorini è di l'occhi, à volte ritratti, è ancu di varii tipi di mudelli geometrii.

In i patti di i paesi musulmani è l'India, i temi cchiù cumuni sò l'astratti è i modelli geomtrici complexi.

Cumu pudete vede, regardless of the country d'origine, a moda di l'Orienti si distingue da a gràzia, a cumplicità di cut, decoru intricatu è una cura particulari à u dettu. Cù l'aiutu di questi rutti, ogni ragazza pò senti cusì una di e billezza di i lighjendi di l'Est.