Preghjonu per tutti i currutti

Ci hè una preghiera especial chì sguassà tutte e malice - hè necessariu di quelli chì anu rializatu a curse è à quelli chì l'anu pronostica. Per i dui bughjetti, questa hè una accultura incredibbilamenti destruziva, è da grande è una bona preghiera da a maladizzione pò esse ghjustu per quasi ogni persona.

Preghjonu per tutti i currutti

L'opzione proposta hè assai forte, a preghjudiziu aiuta di ogni modu di malidizioni.

Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu. Avete misericòrdia è liberate da tutte e malatiene mandatu à mè à u vostru discretu. A malidizioni di a razza è u malu di u populu, a malidizioni di una surella o un fratellu, a malidizioni di un matchmaker, a messageria di un magu è a resina chì danuta. Olvidà tutti issi piacere, pigliate tutte e maladie, i magichi dighjà. A to voluntazione serà fattu. Amen.

Una altra versione di una preghiera forte, chì guarantisci da a maladizzione:

"Signore Ghjesù Cristu, crede chì sì u Figliolu di Diu è l'unicu modu à Diu; è chì Avete mortu nantu à a croce per i mio peccati è risuscitatu da i morti.

Aghjunghje tutte e mio ribillazione è tuttu u mo siniu, aghju subordinate per voi cum'è u mo Signore. Aghjustanu tutti i so piccati per dumandate u vostru pirdunamentu - in particulare per qualchì peccatu chì hà causatu una malidizioni in a mo vita. Amicate ancu da e consecenzi di i piccati di i mo ancestrali. Perdà per mè è di i me ancestori per ... (aghjunghjenu tutti i peccati chì anu ricunnisciute è chì vi scurdate durante a preghiera).

À a decisione di a mo vulintà, pardunò à tutti quelli chì mi purgaronni o hà fattu qualcosa incù u mità - perchè volenu chì Diu per pardunà.

In particulari, pardunò ... (nomene i nomi di e persone chè hà aghju scupertu anticipatu è chì serebbe ricordate durante a preghiera, è per ciò chì ti pirduna).

Rinuncemu à tutti i cuntatti cù tuttu u occultu è satanicu, se anu avutu qualchì "ughjettu di cuntattu", dedico à a so distruzioni.

I distrughjenu tutti i pretendi satani à me.

Signore Ghjesù, crede chì nantu à a croce hà pigliatu nantu à tutte kull maladizzione chì puderia esse ghjustu nantu à mè. Allora dumandu ora per liberà da tuttu a maladizzione di a mo vita - in u vostru nome, Signore Ghjesù Cristu!

Avà da a fede u mo liberazione è u ringraziu per ellu.

Amen ".

A preghiera per tutti i cursi hè recitatu assai volte è si deve ricordate chì hè necessariu di leghje cù un coru è l' ànima apertu, è ancu senza u dubbiu chì a precorsione aiutarà.