Furtuna scarsa

In più di e lumi chjappi in u celu di u Olimpu attuali cù una flame crescente è quasi sgualte sguardu, ci sò ancu stile è tendenzi classici, forsi micca cusì pegadiciu, ma pruvatu è marcatu da l'amuri di assai generazioni di donne di moda. Una di l'evoluzione "intemporale" hè a stampata di tartano - a città scoccia. In questu articulu, parlaremu di u scuitu sicilianu in vestiti è dicenu ciò chì di portà cù una scola scotia.

Futtura in una cage in Escocia

U nomu tradiziunale di u fali scoccu - kilt - hè issa familiar à tutti e donne di a moda. Faldets da tartano pò esse mudiche mudiche: mini stretto è curvatu, midoghili ondulati, faldesdi sali nantu à u pavone - qualsiasi stilò pari di boni in culori cuntrolli.

U piccu di a pupulazione di u tartano tradizziunamenti cascà nantu à staghjunazione fridda, perchè l'intravessu di e tingdi brillanti di a casageria scoccia pari assai cusitottila è eleganti. Inoltre, urìggini una stampata a quadrigesati adatta cù articuli di lanzi densi, chì pruteggienu perfetta per u fretu.

A storia di u fali scottu adopra i so radichi assai longhi, è urigginari a fiorta di scatula in Escocia era chjamatu "petite kilt". Era parte di u "grandi kilt" - u costume naziunale tradiziunale di l'omi scocchetti.

U nomu "tartan" era largamente distribuitu trà i saldini solu in u XVIII sèculu. I scientisti ùn anu micca vinutu à una parolla cumuni di l'urìgine di stu nome. Ci sò dui virsioni principali: l'urìgine di u "tiretaine" francese, denota un tela di lana fina, è da u "tarsainn" celtic, traduttu literalmente "crosswise".

Cù que portà una fede scotica?

A fascia di a donna scunnisciuta hè sempre assuciata cù l'uniforme di a scola, è cusì ncuna in perfetta à l'scola studianti-studiente ( preppy ). Hè a fetta di curretta (da u ghjinochju è l'sopra) di l'scola "scola" chì hè u mudellu più famosu in u mondu per una falda-falda di tartan. Amuri assai in u Giappone, induve l'estilu "scola" hè simpaticamenti adurata.

Tuttavia, grazia à a paleta più ricca di colori è sfumature, di quale l'imprese pò esse cumprendi, puderete sceglie una faldi per quasi ogni occasione. Per esempiu, l'imaghjinuccii riprisentate di i cummercializei sughjettinu i tons negra, coniferu-giallu o culori marroni. Per caminari pi la cità, pudete scelta tartare rosso, amaru o blu-blue. Per i manifestazioni solenni, culori rossi, bianchi è beige à perfetta.

I fanali di u grunge saranu tutta u tartano culuritu. Hè megliu di sceglie fasciuli recta, cunghjuntendu cù mutanni, calzari, stracatu ghjurnale è pantyhose ripped.

I culori saturati di tartano facenu a fiorta un accentu di culore culori, dunque, per ùn esse micca sopra à l'imaghjini, i stylistenti cunsiglianu cummincià e faldes scocciati cun una cima monofonique, è ancu ùn esse arristatu cù accessori. U modu classicu di l'usu di una plaid hè: una cammisa bianca bianca (pò esse decorata cù una corbula, un panne di colpu o un broche), una falda scala, calzature o scarpi calzoni, un saccu di cuir rectangular. I faldas certi scontri sò ancu bè cù schiaviglie monofonii è ghjudicule di colpu.

U megliu aghjuntu à a fasgone in a gaiola sò stati chjami è medichi. A variante di i sciurte scienza à scogliera hè ancu accettatu, ma in questu casu averebbe ripiglià u pattu è culore di a fala. In ogni casu, una stampa hè assai risicatu è adattata solu per un pocu.

U calzatu per fiancée-scacchazo deve esse sceltu. I mudelli per u male fit - un pianu chjaru unipochi in uppo rossu, è cusì boni calzi "scola" precisione nantu à un altu ghjuvellu largu. Da l'idea di supplementà i scarpe di tartani cù stilettos hè megliu esse rinunziatu - troppu grande u risicu per vede vulgari è vulgari.