Prunes - cuntenutu di caloria

Prune, cù i pezzi è secca, sò i frutti secchi più populi in u mondu. Hè assai usata in a coccia, cum'è una addinitura piquant à quasi ogni platu.

Prune, chì si pò vedà ancu secondu u so nome, sò fatti solu da prudutti foscoli. A megliu per questu fittevuli such è Renclode è l'Ungàricu. Questa scelta ùn hè micca accidintali. I frutti di questi varietà sò larghevuli cù un rico coloru, cuntenenu un cuntenutu assai altu di zucaroli di frutta è microelements benefiziusi. Cusì i prudutti da e so frutti saranu savurosu è bella.

Cunmentu caloricu di prugna secca

Stòrici dicenu chì i campagnoli in Ungeri, cuminciaru à secà ciruelas pè a prima volta, ma prestu prestu prestu nantu à i toli di i nobile è di i rè. E voi oghji apprezza ancu micca solu per a so bellezza è u gustu. Prune sò colugati in una bacca microelements utili, vitamini è sustanziali utili in forma digeribile. Tuttavia, ùn scurdate micca di u valore caluricu di prunesi secchi.

Caloru di prunes per 100 grammi

Ogni sapiutu chì u cuntenutu calanicu di u lavu hè minimu. A mediu, a purtata di variità scuru cunteni circa 14-15 kcal. In ogni casu, quandu si secca, u cuntenutu calori di questi frutti sviluppa assai. U cuntenutu calori di prunes per 100 grammi hè di 260 kcal. U fattu hè chì cù l'asciuttu propiu, u pruduttu fruttu pèrdite a primura umida, di quale 85% hè cunsistenti. Ma u saccharose è a fructose sò salvati in prunes secchi quasi quasi. Dunque i frutte seccu sò assai più dolci ca i frutti di prune frescu.

Eppuru, malgradu a quantità di calori chì cuntene in pruni secchi, hè sempri popular entre quelli chì vedenu u so pesu è a lotta per a figura ideale.

U primu, i piatti cuntene vitamini necessariu per u corpu. Sicondantu, sti frutti secchi anu un laxativu leve, è per aiuta à aiutà à limpià u corpu. Bonu, in u terzu postu, prune eccellente aiuta à suppressione l'appetite.

I nutrizzionisti ricumandenu di prune in a dieta micca solamente durante a dieta, ma ancu dopu a fine.

Prunes - bona è mala, cuntenutu calanicu

Prune, cum'è qualsiasi pruduttu, ponu esse benefiziu è dannu. Perchè, per incrementà u risultatu pusitivu è per ùn avè nunda negativu, hè bisognu di cumplegnu con certu norme.

Ùn manghje micca prunesi, perchè a so saturazione cù i zucaroli di frutta pò avè avè à effettu di u mumentu di a cintura. Inoltre, ci hè un riscu d'avè un malu stomacu.

Ùn sò spessu usati prunes in i ghjovani cun diabetes. Cusi cun prudenza deve esse tastatu in issi frutta secche, se ci hè un prublema cù u trachju digestivu: un cuntenuttu di fibra ottene pò causari dolor è aghjunamentu di e malatie. Duranti l'ameglie, avete averà ancu attentà à a vostra dieta: ingressu in u corpu di u babbu cù u latti di mamma, u cirare pò fà nurmalizà u fugliale di u babbu, ma si mangiu assai, pò causà dolore in u ventu.

Hè impurtante ancu di scelta prune. Oghje, per un maiò appughjate esternu, i prugne sò trattati cù glicerina. Tali frutti secani sò ricchi in neru, brillanti. Ddi bachi deve esse bè cundutu bè davanti à l'usu. Pruvate di sceglie fruttivi matte neri di u listessu tamantu, senza danni. I prunes boni sò duramente induriti, sparse.

Nutricionisti dicenu chì a dosa ottima di prune consume per una persona sana adulta hè 2-3 boli per ghjornu. In questu casu, ogni sustegnu utile sò bè ​​assubbili è ùn anu osservatu effetti impatente.

Sì, e questa figura ùn serà micca riflittendu. Dopu tuttu, u cuntenutu di caloria di 1 prune hè solu 50 kcal.