Gymnastics Beloyar

Benigno Beloyar cunquista l'espansione di i paesi Slavi. U nomu atimu hè similar à u nome di u diu paganu Beloyar, divinità d'aprili, rispunsevule da u despertu di a natura dopu l'hibernazione. Allora, u nomu addistrà in tuttu u cuntenutu di a gimnastica Beloyar. Dopu tuttu, l'esencia di tutti l' esercizii hè di stese, cum'è dopu à un sognu. Ma, per tuttu.

Naturalità di i muvimenti

I nostri mùsiche sò cunnisciutu di realizà dui tipi di travagliu: l'estressu è u rilassament. Inoltre, duranti u rilassamentu, u flussu di sangu traducione, è i musculi sò alimentati, è duranti u stress - à u cuntrariu. Ci hè ancu una terza attività - sipping. Ricurdativi di manera chì l'animali si stenderanu dopu à esse, dopu, piacè ricurdate quantu hè piacevule quarchi vota, pariu, si allora dopu un longu sonnu. Hè stu statu "stinnitu" di i musculi chì ghjè a basa di i gymnastica slave Beloyar.

Beneficii

Quandu i musculi sò in u struitu stirminu, a circulazione hè duie volte in bè cum'è in i musculi rilassati. In u risultatu, i prucessi di struttura di città, regenerazioni, trattamenti di malatii sò attivati, a parte di u liceu di a carica hè sguassata di a spina, è scurdate di l'ermini, dislocazione di discu, etc.

Trè guidati

Gimnastica Beloyar hè creatu per a spine, è cù a riabilitazione di a spine a pusizione di tutti l'organi internu hè agitu. Hè a curazione effettue è veloce di a spine è hè a prima direzzione di gimnastica Beloyar - a parte fisica di l'eserciti.

A seconda direzzione hè focu annantu à l'aghjurnamentu di u sistema nervu. Quandu i nostri mùsculi sò sottopenniati in a tensione, i nodi nervi sò squashed, u dolore è l'interrupzioni sò in i curretti di u nervu. Grazie à u sistema di gymnastica neuro-ortopedica Beloyar, a tensión hè sguassata di i nodi nervi, è a nostra CNS cumincià à travaglià bè, a persona si sviluppa più calmatu, più equilibratu è ottimista.

Tutti l'eserciti sistema di Beloyar ùn cunsumano micca e nostri riservi, ma più di ricorse i nostri risorsi energetichi. Dopu à e classi, ùn sìanu micca stanchi, ma à u cuntrariu - felicità è svantaghju di u spiritu. Questu hè a terza strada di gimnastica Beloyar. Avà, avemu acquisto cù l'esercizii basi.

  1. A cosa principal hè a pusizioni curretta di a spina. Ùn deve micca avè i libretti à a quale avemu avutu, per contraru, u più spine u spine - più putere chì hà. Chjappa in ghjornu à i pedicultori, i petti vardoni, a spalle è ancu, a pelvis hè un pozzu avanzatu. Spread your hand on the back - Curate ùn deve esse micca.
  2. Guardemu u rack. Imagine chì sì un arvulu, i vostri razzii, senti l'estabilizzioni in i so gammi, è a cima sarva finu. Sugnu e nostri mani è stende finu à u celu cum'è e rami.
  3. Guaremu a posture di l'arbre: stenderanu e peri (razzii), a cima di a cima - in altizza, è e nostre mani - à u partitu, allora ogni parte più è più. Prima torna i palme, per turnà.
  4. Mantendu a pusizione - mani à u cantu, è imbuttendu u celu. Pigliemu e mani, per avanzaru è sopra. U cocciczinu ritrova, è i brazzi - avanti.
  5. Un arbre stand, una mano si stendi, l'altra parte. Stretch the spine, cambiassi e mani - diminuemu una, criendu a seconda.
  6. Fate l'exercitu previa è imagine chì ci teniamu una bola di spiaggia. Hands as wide as possible, pruvate di coperà u ballu, cun una mano sempre in cima, a secunna da sottu. Teste torce a manu è girate u ballu.
  7. Facemu un arc. Guardemu u stand di l'arbre, righene u nostru mani à u cantu, i palme d'avanti. Scappi u ballu davanti à noi cù e mani.

Questi eranu l'esercizii basi di a gimnastica Beloyar cù quale avete da principià per sente u flussu di l'energia in tuttu u corpu.