Etenzioni dopu un impruvatore

U picciottu hè una disgrazia indescribable per u sferente è a so famiglia sana. Eppuru, i funzioni perditi pò esse tornati, più impurtanti, per truvà in ellu stessu e forze morale. Eserciti dopu un colpu pò principià aduprà da ellu da u 3 ghjornu dopu l'avvenimentu. U cumplessu di l'eserzioni dopu un colpu hè numinatu secondu a quale parte di u cervu hè statu affettivu. U primu stadiu di l'eserciziu fisicu dopu un colpu hè sempre passiu - a ghjinnastica si pò esse ghjinùtutu, sughjutu, o pò esse ghjustu esercitazioni per i musculi faciali di a fàccia.

Eserciti

  1. IP - standing, legs together. I mani sò chjusi in u lock à u nivellu di u pettu, susciteghja l'exhalazione di e mani cumminciata nantu à a testa, in l'ispirazioni ci diminuemu à a pusizione davanti à u pettu. Scalfamu 5 volte.
  2. Dopu à l'exercitu previa, avemu a bassu i chjusi l'armati riutretti, in l'exhalazione chì eranu orizzontali prima di un pettu. À l'ispirazioni avemu calà a FE. Scalfamu 5 volte.
  3. E mani darrere di a so volta in u lock. À l'exhalazione l'avemu da risparmiati di u massimu, ma senza affaccià. Scalfamu 5 volte.
  4. E mani sò abbandunati sottu à a volta, nantu à l'exhalazione, righjunde e mani in un spinu, affissante per elli in i mandati. À l'ispirazioni avemu calà a FE. Scalfamu 5 volte.
  5. Mani relax.
  6. Sugnu l'arme sottu tutta sopra a nostra testa, nantu à l'exhalazione, avemu favurate, e mani sferenu à u pianu. Turnate à a FE - standing on the legs with hands relaxed. Repetite 5 volte.
  7. Mani nantu à u cinturione, raghjunate u to armate u dirittu u ghjustu à u cantu. Alternui i piani nantu à e mani.
  8. IP - manu nantu à a cintura, nantu à l'exhalazione, avemu allisciutu, avemu a razza generale. Per inalazione, tornammu in l'IP è ripetate 5 volte.
  9. Mani in fronte di ellu, intricatu à i coddi, mani in pugni. Cumpressu è dividinu l'scapula in dui contatti.
  10. I mani di u mahi sò circularu chjaramente. Prima prima, da volta.
  11. Simultancii avianu cù e mani in avantaghja è retrocede.
  12. Mani relaxed.
  13. Mani in fronte di ellu, sbagliati in levas. Parturemos di e mani.
  14. Oghje mani cù pugnu cusì à u nivellu di i maletti, sullivati ​​à u nivellu di i spalle nantu à i lati.
  15. I peri anu più largu ch'è i spalle, avemu a punta di a culminazione, po ghjunghjemu a gala di l'ombra è i bracci, circundendu l'arbe. Trasmissione u pesu di u corpu à a perna ghjusta è caccià u piuvatu, rimpiuveraghju, trasfirià u pesu di u corpu à u pianu uellu. Demu ripetiri, quantu pussibuli relaxà u corpu.