Ioga posture per i principianti

Ioga, sicuru, ennoble una persona. Ripristà i posti di basa di ioga per i principianti, assai prestu nutate chì avete cambiatu micca solu da l'esternu, ma ancu in ellu - a manera di vita , u pensamentu, a percepzioni di ellu stessu è altri cambiassi. Sè vo site novu à u mondu di l'asanas, puderete sceglite e posture di yoga per un accuminzare di calmà, cù quale puderete rigalà dopu à un ghjornu intornu, o, perversi, stintu invelleria, gimnastica posa chì vi darà di tutt'ellu in a matina com'è u prezzu.

Eserciti

  1. Piglia una alte rifiore è esaltà. Cù a inalazione di a manu per i costi, pateimu a palma, nantu à l'exhalazione, a so mince à u nivellu di u torau. Inhale - aghjonamu a manu in i partiti, l'exhalazione - inclinazione versu a diritta. Inhale hè u centru, l'espiru hè l'inclinazione versu a left.
  2. Avanzate in manu è stenderaghju l'altru. Mani in daretu è in u casteddu, stendi i vostri bracce, ùn ne stende a testa di u pianu.
  3. Bajate i nostri mani è risate, aspra - mani, spiegalli.
  4. Trasvenenu in l'attitudine di u tribunale - armati è pedi nantu à l'larghezza di i spalle, u corpu entu hè stendu nantu à una cerva. Questu asana, o pose, in yoga hè ancu chjamata a pusata di l'aratu. Partì ci vulemu, per fascià i codeti è pressu à u corpu, u corpu hà da esse parallella à u pianu. Cù inalati, susciteghja a testa è u corpu, affissante in u spinu.
  5. Bajate a testa, a pelvis stendi nantu à l'altri, rinfriscà e pedi è armi, trasfendu in l'attitudine di u cane in faccia.
  6. À u muvimentu di onda, si move in l'attrezzu di u ghjacaru cù u musculu ghjustu è si risusciteghja in u cane cù a fossa. Avemu digià ghjunghjenu in a linea parallella, curredu gradualmenti à i coddi è a rivolta u stomacu è e pedi à u pianu.
  7. Imbassate da u pianu cun i dete, alloghju a parti suprana di u casu. Relax your neck, tear off your bent arms and legs stretched from the floor, the remaining points of contact with the floor - ribs, stomach and pelvic bone. Fixemu a pusizione.
  8. In a listessa pusizzioni, rinviate i vostri braccia, aiutatimi i vostri ditti. Aghjustassi u pessoalore ancu più altu è allungà i vostri braccia, stendi da a curona à i dete. Questu hè unu di i megliaghji pussibuli per u iocu per a parte trasversali, aiutendu à alignà è migliurà a spine.
  9. Avà, à un passu dinamica, ririveremu com'è un blocu: senza dippighjà à u pianu, dàchjenu e mani è risponviu in i vostri ochji, facendu i mansi è, cum'è i vogliu, tiragghianu.
  10. Dopu, chjappà in u prisentatu, attaccati à i vostri ditti.
  11. À l'exhalazione, calau u corpu è i peri, scopre a tò palme, respiassi a viaghja. U prugramma di ioghi per i principianti, anchi si sò selezziunati per un regnu prudenti di furmazione, ma hè sempre bisognu di pausini di sughjornu.
  12. Turnu a testa in u centru, piumi sottu i vostri spalle, puntanu l'coccyx versu u tettu. Trimate i vostri poni è i mette nantu à i vostri puntelli. Partenza da u pianu, stà in l'attitudine di u tribunale. Push your fingers with your fingertips à u pavimentu, per avè tentatu fiscà da a terra. Sfrancate a pusizione per 20 settimane è rilassate i musculi in una postura minucciata nantu à u stomacu.