MRI di u core à u zitellu

MRI (resonance magnetica) hè u novu metu di studià u corpu umanu. Hè a più inutilità di tutti i so studii, postu chì ùn pruverà micca l'esposizione radiationi di u zitellu, in cuntrastu à a tomografia computata di u core. L'imaghjini di risonezia Magnetica hè oghji usatu in quasi tutti l'àmbienti di medicina.

U propiu prucessu di MRI hè salvu per u zitellu, è a dumanda "Sò pussibule di fà MRI pè i zitelli?" I medichi sempre risponde in affirmativu. Stu studiu hè attribuitu à i zitelli chì anu una sospetta di una malatìa chì affecca a struttura di u cereu. A MRI hè assai efficace per ellu ricanuscià i sintomi di e so malatie in i fasi iniziali. Cusì, u studiu di u cereu hè rifurmatu per i zitelli chì anu cunzeguante, dolori di strigni è marezzii, una diminuzione à a vista è a visione, un sognu lag in u sviluppu.

Cumu hè realizatu l'MRI pè i zitelli?

U MRI di u moveru à u zitellu hè pocu diffirenti da quellu per un adultu. U zitellu devenu esse prestu per a st'errore, in casu altri sarà micca informattivu. Hè deve sapè ciò chì a so ghjustu, è cumu si cumporte. Prima di u prucedimentu, u zitellu sguassate e so robba è tutti l'uggetti di metalli (una cresia, anelli, pendelle, colgante) si trova nantu à una tavola di speciale chì a so testa è e mani sò stati fissi, è poi "entra à u tunelu" di u scanning. Mentre chì un tecnulugru hè fattu un scanu, u zitillone vole esse postu. À u stessu tempu, pò, se ne necessariu, cumunicà cù i genitori chì sò vicinu à u muru di l'apparatu. Per impidiscia u scannersu u scantu u scantu di u zitellu, porta a ghjuvelli speziale. A prucedura dura una cerca di 20 minuti, à volta un pocu più.

Cumu preparatori un zitellu per una MRI?

Se u zitellu hè grande abbastanti per rispettu bè rivoluze à ciò chì succede, i genitori avissiru a preparazione di anticipazione: dìtte chì a MRI hè fatta per i zitelli è l'assicura chì ùn hè micca scary o doloroso. Se u vostru zitellu hè troppu activu, è ùn site micca sicuru chì ellu hà da pudè stà stante perchè persone, perchè infurmà à u duttore accuerte. Forsi, ellu vi pò offre a sedazione (sedattività, questu, sedative). Se u vostru picciutteddu hè di menu di 5 anni, i medichi sò ritenute nant'à un pezzu sottu un prufittu MRI anesthesia. In questu casu, una previa a cunsultazione cun un anesthesiologista, è, in più, i genitori hanu bisognu di firmà un documentu di u so permessu di a realizazione di tomografia sottu l'anesthesia.

Un infante cù MRI hè anestesiatu. In questu casu, u zitellu, chì ghjè in l'alimenta naturali, deve esse alimentatu micca più tardi di 2 ori prima di u prucedimentu.

A cunclusione nantu à i risultati di l'studiu hè datu à i genitori immediatamenti dopu a cumpetenza di u prucessu MRI. Hè bisognu à u trattamentu di mèttru per interpretà i risultati è u trattamentu sussegente (se ne necessariu).