Maturità di a placenta 0

L'urganu più impurtante per un nimu nascuto sempre durante u tuttu u gravellu hè a placenta. L'urganu hè natu in l'utru solu dopu à a fecundazione. E già media ora dopu a nascita a placenta abbandera l'utru.

A placenta, o in u locu cumuni, nutra u fugliu cù l'ossigenu, nutrienti, dispunibuli prodotti di disintegrazzioni, è ancu eseguisce una funzione protettiva, pruteggisci u zitellu da parechje infizzioni è sustanzi tossichi chì pòtanu da a mamma à l'utru.

A placenta passa per u percorsu di l'educazione, a maturità è anziane. À a puntata iniziale a placenta hè chjamata chorion, è digià in u seculu hè furmatu in a placenta. In total, quattru grai di maturità di a placenta sò distinti da settimane : 0, I, II è III.

Hè per quessa nantu à tutti l' ultrasoni pianificate di u fetuu u duttore cunsigliu studii a pianta è determina u diploma di a so maturità. Dopu tuttu, nutrition di u nutrimentu, u so evoluzione è a so spluta dipendenu.

Maturità di a placenta 0

Normalmente, u gradu di maturità di a placenta hè cero à 30 settimani. Sta cundizione di a placenta indicanu chì questu organu vitale per u zitellu realizà e cumpetenu tutte e so funzioni è pò prutezzione di più.

À un gradu di maturità di a placenta 0 aquest u ghjocu hà una struttura omogenee è hè in a prima volta di u so sviluppu.

In ogni modu, l'impurtanti primuranti di a placenta è a demenza à a maturità di questu òrganu impurtante sò male. Dopu tuttu, cù u crescita di u fetu, a placenta crede ancu, è se ùn cambia micca finu à a 34 simana, i medichi facenu un diagnosticu cum'è "a fini di maturazione di a placenta". Fortunatamente, hè un fenomenu pocu raru. E donne chì soffrenu di a diabetes mellitus o un fattore Rh cun un fetus appartenu à a categuria di risicatu, è questu sviluppu di a placenta puderà indicà una prisenza di malformazioni in u sviluppu di u zitellu.

Ma a principale per una matri durante a gravidanza ùn hè micca di scuntate, i medichi pò ancu fà i sbagghi è ponu un diagnosi incorrect. Puderà a vostra gravidenza è u pene ùn portanu micca decepimentu.