À pumite nantu à a currant - chì prucesse in u ghjugnu?

Trà i assai pesti chì amate à manghjà pezza fresca di foglie currant, i pulugieri occupanu una pusizioni di punta. Per suspettà chì a so invasione pò esse nantu à e razze seguenti: nantu à e foglie di rosati rossi è bianchi sò parechje persone, è e fogli, sò neri è rizati à u tubu. Cosa da fà chì u pùffu hè prestu à pulgatu è ciò chì prucessa l'arbuli in u ghjugnu - i risposte à questi dumandati sò circati in u nostru articulu.

Un pocu di a pesta

La lotta di successu à contru à ogni pesta hè casi impossible, se ùn ci hè micca una idea chjaia di l'inemicu è i so abitudini. Allora, chì significa u pulpatu? Hè un insettu chjaru (à 2,2 mm), chì u culore di u quali pò varià da u verdu urdinu à u gris-verde. Si nutra à i zucchetti di pianta, perforendu u fondu di e foglie cù i proboszi è i trisenti chenchi. Questa pesta hè interessante perchè u fede di l'estiu accunsente per a partenogeneute, ie senza fecundazione. Se u clima favorevule (calda è secca) hè stabilitu, u pulidinu accuminzanu à multiplicà per una velocità cômico, chì occupanu a pianta in una materia di ghjorni. Quandu u nutrimentu scarsu, nascita una generazione di pulifichi alati, chì migra versu a pianta vicinu. In u prucessu di digià u zuccu, stu insettu secretes una sustancia dulce spezia chì attrae ers. Ants à u prugettu protettanu a culunia di i pulatorii da l'attacche à l'altri insetti, è ancu di purtà à u ghjornu. Per quessa, a lotta cù i pulatorii nantu à a currantia in l'estiu serà inutile, se ùn anu micca scupertu annantu è anu distruttu tutte e nidi.

U trattamentu di curranti da i purfidi dopu à vultuli

A lotta contru i pulatorii nantu à i pasculi in l'estiu, cumincià cù a cullizzioni curretta di tutte e foglie è rimudi affucati, in u quali colonii ponus sò lodati. Demu avemu a ricurdà chì pudete pinzà cù a caratteristiche triscia di e foglie è l'apparizione di pene rosse - gall. Tutte e lee culligati deve esse distruttu immedanevi. Dopu à questu, puderete prucede à u trattamentu di l'arburu incù variose sustanzi chì sò spekesivu à stu insettu. Se u danni à i puldei hè chjuchevule, hè dunque pussibule di trattà cun rimedii folkiati. Se l'aphid à piglià l'insetu seriu, ùn hè sensu di sacrificà a cose è l'insaccate percidi pruduttivi cure for processing: "Carbophos", "Aktara", "Tanrek", "Biotlin". Ma ùn hè micca valutate di trattà i arbusti cù i culturi di a righjoni cù preparazione tali, postu chì qualchissia di u velu inevitabbilità in a superficia di e raghji. Per quessa, l'arma principale in a lotta à i pulatorii hè sempre salvu per a salute di u populu:

  1. Sapete solu. Per a so preparazione, hè necessariu di disolvi in ​​un bucket d'acqua 300 grammi di qualsiasi sapmu (chì megliu ùn cuntene un casu artificiu artificiale) è spray l'arbulu. In u risultatu, una forma di soap film fina nantu à a superficia di e foglie, chì ùn mancu impedisce a pianta in sviluppu, ma cumpressa in modu naturali a vita di u pulpus.
  2. Infuzione di tabacchita. Per preparà hè bisognu di mischjà 400 grammi di fustu di lignu è u polu di tabacco, è poi poveru 10 litri di acqua. L'infuzione abbandunata in un locu fieru serà prontu per utilizà dopu à 2.5 ghjorni. Per aderenza megliu in questu, pudete aghjunse un sapone di robba.
  3. Infusione vegetale. I boni risultati in a distruzzioni di colonie pulidichi amaru l'usu di infuzzioni da u pumadoru, a patata, a dente leone, a palla, l'ajonciu, a cipolla è a celidonia. Cù questi ultimi, deve esse particularmente attenti, chì a celidonia hè a toxicità, nò solu per i insetti, ma ancu per l'omu è l'animali domestici.